Tweakers zegt: 9,5

€ 23,87
Specificaties PS4 • Actie, Avontuur, Free Roaming • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jurian Ubachs - Redacteur 25 oktober 2018

Red Dead Redemption 2 - Rockstar levert opnieuw klassieker af

Je moet er altijd even op wachten, maar als Rockstar Games weer eens een nieuwe game uitbrengt, pakt de uitgever het steevast goed aan. Red Dead Redemption 2 biedt fijne gameplay met veel cowboy-actie, een werkelijk adembenemend mooie spelwereld met prachtige lichteffecten en beelden die fotorealisme soms behoorlijk goed benaderen. Er zit bovendien een verhaal in dat je gemakkelijk vijftig uur aan je console gekluisterd houdt. Een belangrijk deel van het succes komt voort uit de manier waarop dat verhaal wordt verteld, met cinematografische prestaties die het huidige niveau van elke game overstijgen. Er zijn meer games die een wat filmisch karakter hebben, maar geen van die games weet dat aspect zo goed te combineren met een vermakelijke inhoud en prima gameplay als Red Dead Redemption 2 dat doet. Enkele schoonheidsfoutjes bewijzen dat 'de perfecte game' niet bestaat, maar los daarvan is Red Dead Redemption 2 verplichte kost voor elke gamer met een PlayStation 4 of Xbox One. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
jdh009 5 september 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Ik zal beginnen met te zeggen dat het onmogelijk is om spelrecensenten serieus te nemen in deze dagen. Wie zijn deze mensen? Een game met een score van 9,5 zou zo baanbrekend en verbazingwekkend moeten zijn - zo onberispelijk en gepolijst - wie het ook gemaakt heeft, het verdient ........

Pluspunten

• Mooie graphics
  • Soundtrack en geluidseffecten
  • Diversiteit in flora en fauna
  • Leuke gimmicks
  • Goed uitgewerkte setting

Minpunten

• Kaart
  • Veel herhaling
  • Te veel (kleine) biomen
  • Geen enkele invloed op het verhaal
  • Te drukke wereld (dieren en mensen)

Gameplay Score: 3
Geluid Score: 4
Besturing Score: 2
Replaywaarde Score: 1
Stabiliteit Score: 3

Fusi0nking 6 november 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Lees de uitgebreide review voor meer informatie.

Pluspunten

• Grafishe goed (als het laad)
  • Spelwereld
  • Verhaal
  • Multiplayer
  • veel aandacht aan details

Minpunten

• Performance is gewoon slecht op dit moment (mijn 1080 haalt de zelfde performance als een 1050ti van een kennis van mij??)
  • Textures laden niet altijd. soms ziet het er goed uit, soms echt heel slecht.
  • Rockstar launcher heeft nog wat opstart problemen

Gameplay Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Stabiliteit Score: 2

John Stopman 5 april 2022 Product gekocht

Geweldig game voor een klein prijsje (18.99,-) gekocht ^^

Pluspunten

• Goedkoop
  • Prachtige omgevingen
  • Onderhoudend verhaal

Minpunten

• NVT

ApolloKNewbie 4 juni 2021 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Ik heb een paar Challenges gedaan en allemaal zaten er zo veel fouten. Bij sommige zat ik gewoon vast en kon ik niks meer doen. Bij sommige kwamen 20 man tegelijk op mij schieten, kan je ook niks tegen doen.

Pluspunten

• Graphics

Minpunten

• Challenges
  • Besturing

SharpseaHorse 13 maart 2021 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Leuke openwereld, maar ben er halverwege mee gekapt. Zo vreselijk irritant dat je controls elke keer 'gelocked' worden tijden missies. In verschillende missies word je weapon-wheel gewoon disabled, mag ja alleen op het juiste knopje drukken als de storyline dat dicteerd. Verder is mijn hele ervaring/flow in het spel 'sloom'.

Pluspunten

• Open wereld
  • Leuke setting, orgineel

Minpunten

• sloom spel verloop
  • controls worden elke keer beperkt

Gamehack 24 december 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Na een lange tijd pas weer opgepakt, maar wat een geweldige game.

Pluspunten

• Grafisch geweldig
  • Gameplay
  • Storyline
  • Voice acting

Minpunten

• Law system soms niet optimaal

Bremg 1 november 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Motionblur head bobbing, niet alles kan volledig uit motion sickness is niet te vermijden. First person view voelt verschrikkelijk. Verschrikkelijke intro missions, zelfde als alle andere console games. Aimen zonder ironsights. Controls zijn een zootje edit: niet speelbaar op pc, waarom lees ik nog tweakers reviews?

Pluspunten

• Grafisch prima

Minpunten

• Controls
  • Wordt er misselijk van (nog nooit gehad)
  • Dialoog
  • cutscenes

ReddeadsucksNewbie 12 juli 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Mooi gemaakt maar de besturing gaat echt HE-LE-MAAL nergens over.

Pluspunten

• mooie graphics
  • Enigszins leuk verhaal

Minpunten

• Veel te lange afstanden lopen
  • Veeteelt teveel filmpjes
  • besturing echt 70% KAK!!!

Loki2018Newbie 29 juni 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

RDR 2 is een lang meeslepend avontuur. Voor sommigen lijkt het vast saai maar voor geduldige types die ook oog hebben voor de waanzinnige mooie omgevingen, is het prachtig.

Pluspunten

• Prachtige omgevingen
  • Prima verhaal
  • Veel interactie met je omgeving

Minpunten

• Geen

WarriorXNewbie 19 mei 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

Dit spel is in vele opzichten zo meeslepend dat je jezelf er helemaal in verdiept! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooie graphics
  • Meeslepend verhaal
  • Realistisch
  • Geweldige gameplay

Minpunten

• Hier en daar kleine glitches

Gameplay Score: 4
Geluid Score: 5
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 4
StormRider 16 mei 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Prime game met ontzettend goed verhaal en heerlijke graphics. Echter mogen sommige scenes wel sneller.

Pluspunten

• Prachige game

Minpunten

• Verschrikkelijk trage scenes
  • Verschrikkelijke console controls.

Killua73 26 maart 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

100% mijn favoriet. De verhaallijn was niet normaal goed. Hele mooie graphics. Soundtracks waren geweldig.

Pluspunten

• Verhaallijn
  • Gameplay
  • Soundtrack

Minpunten

• Is er niet, simpelweg perfect

Anoniem: 26070Newbie 19 februari 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Dit spel maar gekocht na eindeloze regen van lovende critics en hoge cijfers. Voor mij valt het spel tegen. Ik heb meerdere keren geprobeerd, maar iedere keer werd ik niet enthousiast en vond ik het dodelijk saai.

Pluspunten

• graphics
  • open wereld

Minpunten

• saai
  • saai
  • sloom
  • slome en onhandige besturing

einstein 17 februari 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Hmm. Door de hype toch gekocht als 'must have'. Dit wordt - in mijn geval - bij lange na niet gehaald. Het is een erg mooi maar saai spel dat erg traag en eentonig verloopt. Het verhaal verveelt snel, de personages hebben maar weinig karakter.

Pluspunten

• Graphics zijn adembenemend

Minpunten

• Saai
  • Traag
  • Eentonig

Rytfield 1 februari 2020 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Zeer goede RPG met schitterende graphics en een ijzersterk en meeslepend verhaal. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Zeer goede graphics
  • IJzersterk en meeslepend verhaal
  • Controller ondersteuning

Minpunten

• Besturingssysteem is soms wat ingewikkeld

ejgb82 7 december 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Prachtige game waar echt enorm veel potentie in zit, maarrrrr die maakt het mijns inziens niet waar. De introductie is heel traag en dat wordt iets beter als die voorbij is maar de snelheid blijft helaas tergend traag. Heel jammer want sfeer en graphics zijn prachtig!

Pluspunten

• Zier er mooi uit
  • Heerlijke cowboy sfeer

Minpunten

• Onhandige besturing
  • Veel te veel reistijd
  • Maakt de potentie niet waar

rolframaker 14 november 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Een goed uitziende game. Naast een paar crashes en bugs weinig problemen gehad. Het is jammer dat er geen aandacht is geschonken aan de interface voor de PC release. Verhaal en missies zijn erg tof.

Pluspunten

• Wereld voelt groot, levendig en echt aan
  • First person modus speelt fijn op pc
  • Sneeuw, modder, water en reflecties zien er mooi uit
  • Leuk verhaal en missies
  • Veel optionele zaken te doen zoals jagen, vissen, roven en andere bendes uitroeien

Minpunten

• Crashes naar desktop + bugs
  • Console interfaces en besturing werkt vaak niet helemaal lekker met muis en toetsenbord
  • Het saven van een game is erg omslachtig
  • Textures en personages zijn niet gedetaileerd
  • Problemen met de zichtbaarheid van vijanden en aiming dot / circle
  • Game voelt vaak traag slungelig en omslachtig

DocktorDicking 11 november 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Top game! Goed verhaal, goeie samenhang van actie en verzamelen. Wereld voelt vaak alsof deze echt reageert op de speler. Physics zijn goed en zorgen vaak voor grappige situaties. Veel uren aan speel plezier vanwege de grote wereld en het aantal side quests. Rockstar launcher is een min punt.

Pluspunten

• Grafisch prachtig spel
  • Veel content in de game
  • Main story goed verhaal
  • Side quests zijn leuk
  • Wereld voelt dynamisch
  • Omgeving reageert op speler
  • GTX 1060 6GB draait het spel goed

Minpunten

• Besturing niet heel handig
  • Veel problemen met opstarten (Rockstar Launcher)
  • Niet goed geoptimaliseerd

DevonvDortNewbie 10 november 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Windows

Een eindeloos gevecht om het spel aan de praat te krijgen in Online Mode, zonder connectie te verliezen met de Rockstar Social Club. Na verschillende support tickets met suggesties kon ik het spel niet speelbaar krijgen. Na een verzoek voor een terugbetaling heb ik het een dag later terug gekregen.

Pluspunten

• Geweldige graphics
  • Goede service mocht je niet tevreden zijn

Minpunten

• Online is niet speelbaar voor mij

SamWolversNewbie 20 juni 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Prachtig spel, mooie omgeving, schitterende details, leuk verhaal. Maar ik heb het gevoel dat na hoofdstuk 5 het gewoon een heel ander verhaal is, elke missie lijdt tot een ‘shoot-out’, en het dialoog is gewoon een stuk minder interessant en daardoor geen 5 sterren. Het is bijna een ‘masterpiece’.

Pluspunten

• Graphics
  • Dialoog
  • Intense momenten

Minpunten

• Herhalend na H5
  • Lange reistijden

kazz1980 3 april 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Nog maar net begonnen met het spel, dus het kan zijn dat ik de mening nog ga bij stellen. Maar heb er nu een klein uurtje op zitten en vind het dodelijk saai... Het gevoel dat ik enkel door sneeuw loop te ploeteren van de ene naar de andere missie.

Pluspunten

• Mooie setting

Minpunten

• Veel herhaling
  • Lange stukken lopen/paardrijden in de sneeuw
  • Missies zeer rechtlijnig, weinig eigen invloed op gameplay en story
  • Verhaal komt zeer traag op gang

Job LoddersNewbie 20 februari 2019 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Geweldige game speel zelf veel fps op pc, maar zocht een leuke singleplayer game voor op mn ps4 en heb deze zeker gevonden met rdr2.

Pluspunten

• Prachtige graphics
  • Hoe kan een ps4 games er beter uit laten zien dan games op de pc?
  • Goede story

Minpunten

• Soms wat lange reistijden met paard

dominicvdNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Prachtig spel

Pluspunten

• 4k "hdr" one x
  • Extreem mooi verhaal.
  • Mooi oog voor detail gehad
  • Betere en langere Story Line dan gta5

Minpunten

• Hdr zuigt beetje

-_Frank_- 15 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, PS4

Erg mooie gameplay lijkt een film, alleen dan heb je zelf volledig invloed op het verhaal.

Pluspunten

• Verhaal
  • Zeer goede looks
  • Veel gameplay

Minpunten

• Controls

slijkie 12 december 2018 Product gekocht

Red Dead Redemption 2, Xbox One

Beste spel van 2018, absoluut, diepgaand verhaal, tot de kleinste details is aandacht aan besteed. Prachtige Graphics (Xbox One X). Enige minpunt is dat het uiteindelijk toch echt uitgespeeld is. Nu op naar RDR2 Online.

Pluspunten

• Prachtige 4K graphics (X-One-X)
  • Goed verhaal
  • Diepgaande relatie met NPC's
  • Attentie voor kleine details
  • Grote map

Minpunten

• geen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Red Dead Redemption 2, PS4?