1 review

Sony Move Motion Controller Twin Pack Zwart

Specificaties Joystick voor de PlayStation 4, Playstation VR - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
debom 28 december 2016

Sony Move Motion Controller Twin Pack Zwart

Vandaag heb ik deze set ps4 move controllers ontvangen. Wat ik hiervan zo snel kan zien zijn de controllers identiek aan de versie van de ps3. Ja. Sony heeft de moeite niet genomen om de USB aansluiting aan te passen naar wat er op de dual shock 4 controller zit.

Pluspunten

• Tracking werkt goed
  • Ideaal om te gebruiken samen met PSVR
  • Aangenaam verrast door de batterijduur

Minpunten

• Hetzefde als de move controller van de PS3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Move Motion Controller Twin Pack Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019