1 review

Seagate Enterprise Capacity 3.5 HDD SATA 6Gb/s (2016), 4Kn Secure SED-FIPS, 6TB - Reviews

Specificaties 6TB • 3.5" HDD (SATA-600) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
piet snot 1 november 2017 Product gekocht

Seagate Enterprise Capacity 3.5 HDD SATA 6Gb/s (2016), 512e, 8TB

geweldige enterprise harddisk, volledig comatibel met mijn synology ds3617xs. ik heb er 12 in gebruik sinds 6 maanden nu, en alles daait goed en stabiel. Deze schijven zijn extreem snel >250 mb/s! Ook behoorlijk stil.

Pluspunten

• zeer snel
  • compatibel met synoogy en qnap
  • stil
  • betrouwbaar
  • zeer goede prijs per tb

Minpunten

• niets

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Seagate Enterprise Capacity 3.5 HDD SATA 6Gb/s (2016), 4Kn Secure SED-FIPS, 6TB?