Beyerdynamic CUSTOM STREET (Zwart) - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Rene-W 17 april 2018 Product gekocht

Beyerdynamic CUSTOM STREET (Zwart)

Op zoek naar een headphone voor een goede prijs kwaliteit kwam ik bij deze uit. Conrad had ook nog 10% korting dus heb rond de 35 euro betaald. En dat is mijns inziens een goede value for money. In dit budget segment kan het nooit allemaal goed zijn.

Pluspunten

• Mooie verpakking
  • Hardcase erbij
  • Fijne oorkussens
  • Genoeg bas, ook instelbaar
  • Sluit goed af

Minpunten

• Ik mis een beetje mid, klinkt dof
  • Hoge tonen wel scherp, niet helder
  • Dunne audiokabeltjes naar de ears

eeltjeNewbie 1 maart 2018 Product gekocht

Beyerdynamic CUSTOM STREET (Zwart)

voor 38 euro veel beter geluid dan veel duurdere. veel beter geluid dan mijn sennheiser hd 471 dikke luidspreker kabel goed geluid aangesloten op me computer maar op me sony str-dn840 kan hij lekker hard ( ben slechthorend). goed pasvorm minpunten: kort snoer, kabel niet onomkeerbaar.

Pluspunten

• regelbare bass
  • kan hard zonder vervormen
  • hoge definitie geluid
  • lekt geen geluid prettig voor t vrouwke

Minpunten

• kort snoer
  • kabel niet omkeerbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Beyerdynamic CUSTOM STREET (Zwart)?