Inter-Tech IPC 4U-4129-N - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Gamrin 9 juni 2017

Inter-Tech IPC 4U-4129-N

De IPC 4U-4129-N is precies wat je ervan zou verwachten. Een grote, ruime, rackmounted case met voldoende support voor desktophardware. Verwacht geen stille fans. Helaas paste mijn Noctua NH-U14 Nét niet. Misschien kan ik er wel een 120mm waterkoeler in passen.

Pluspunten

• Ruim
  • Ruig

Minpunten

• Geen ruimte voor hoge koelers

PVTD 29 januari 2017

Inter-Tech IPC 4U-4129-N

Deze is letterlijk wat ik nodig had. Samen met nog een extra 4 slot HDD Icy Box en heel wat leuke hardware is dit stuk ijzer in een beest verandert. De management is ietwat moeilijker, maar dat heb ik mooi opgelost. De 3 Ventilators die erbij waren zijn wel luid.

Pluspunten

• Ruimte
  • Mooi afgewerkt
  • goede indeling
  • Leuke "Starter Case"

Minpunten

• Kan niet zonder sleutel openen
  • Veering op sleutel maakt onmogelijk om die er op te laten
  • Zoveel extra's zonder uitleg (vijzen, plastieken latjes etc)
  • Scherpe hoeken, oppassen dus!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Inter-Tech IPC 4U-4129-N?