be quiet! Pure Rock Slim

Specificaties 92mm diameter met 25,4dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de be quiet! Pure Rock Slim. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
lllustrious 11 december 2016

be quiet! Pure Rock Slim

Prima koeler voor een lage prijs met makkelijke montage en goede temperaturen.

Pluspunten

• Koeling
  • Grootte
  • Geluid
  • Montage moederbord
  • Thermal paste

Minpunten

• Montage fan

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 5

Zwijgelaar 27 juni 2021 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Fijne koeler. Ik heb er intussen twee van. Zeer stille koeler die vanwege het beperkte formaat in veel verschillende builds te gebruiken is.

Pluspunten

• Stil
  • Formaat (niet te groot)
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Jammer dat hij op AMD geen kwart slag kan draaien

David!Newbie 21 juni 2021 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Prima processorkoeler voor zijn prijs. Ik hoor hem amper en mijn i5 8400 overclocked naar 3.8 GHZ blijft lekker koel! Houd er wel rekening mee als je fan naar rechts staat dat het logo 90° gedraaid is. De installatie is vrij eenvoudig.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Stil
  • Houdt de processor koel

Minpunten

• Logo 90° is gedraad

DennisH82 12 maart 2021 Hands-on

be quiet! Pure Rock Slim

Gberuikt in een AMD ITX systeem met CM NR200P, omdat hij naar boven blaast is dit nu juist een voordeel ! Voert voldoende warmte af, getest met Prime 95

Pluspunten

• Compact
  • Stil
  • Voert voldoende warmte af
  • AMD ITX systeem blaast hij naar boven ipc achteren

Minpunten

• In andere kast kan het niet handig zijn dat hij naar boven blaast ipv naar achteren
WvDeelen 26 september 2020 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Heb deze koeler nu al bijna 4 jaar en doet het nog steeds optimaal. Momenteel houd het mijn i5-6500 CPU koel, maar kan ook op mijn upgrade van AMD Ryzen5 3600 geplaatst worden. Maakt geen lawaai

Pluspunten

• Past op bijna alle CPU sockets
  • Klein
  • Stil

Minpunten

• Geen

aojudo 21 juni 2020 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Heel tevreden over dit koelertje. Hij houdt mijn I5-6400 met gemak koel; zelfs onder full load draait de fan op een laag rpm. Ik vind de koeler er ook erg mooi uit zien. Al met al een enorme vooruitgang ten opzichte van de intel stock koeler.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Ik had liever losse thermal paste gehad

SezZiBlisNewbie 4 maart 2020 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Gemakkelijk aan te sluiten, alleen de klemmetjes om de fans aan te sluiten krijg je lastig los. Maar ze zitten dan ook wel goed vast! Veel beter dan een normale cpu-cooler!

Pluspunten

• Montage
  • Stil
  • 2000rpm

Minpunten

• Push-Pins
  • Klemmen lastig te demonteren

NightRaven88 13 januari 2020 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Gewoon een goede koeler voor een mooie prijs. Enige opmerking: Voor Intel kan de fan iedere kant op wijzen. Voor AMD is het naar boven of naar beneden. Zie het als een min- of pluspunt, ik vind het niet erg.

Pluspunten

• klein
  • licht! andere cpu koelers zijn bijna (meer dan) het dubbele aan gewicht

Minpunten

• meegeleverde koelpasta is meh.. het is aan te raden om te vervangen

keyloged21Newbie 9 december 2019 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Ik heb i5 8600k @ op 5.0 ghz, 77graden max temp met deze koeler bij full load. Kamer temp rond 15graden. Dus prima koeler, voor overklokken. * Ik heb wel een veel betere koelerpasta op gedaan.

Pluspunten

• Simpel te installeren
  • Koelt prima
  • Kleine formaat
  • vergeleken met hyper 212 evo maar kleiner

Minpunten

• Koeling pasta slechte kwaliteit
  • Push pins

Jamievanm 29 november 2019 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Gebruikt op Ryzen 2600 (TDP 65 Watt) Is wat stiller dan de stock cooler. Met stock cooler max temp = 70 graden Met deze koeler = 58 graden. Bij beide temps throttled de processor niet en zelfde boostspeeds. Vrij zinloos om deze koeler te halen. Wellicht een lichte overclock mogelijk.

• Uiterlijk
  • Redelijk stol

Minpunten

• Weinig meerwaarde tegenover stock AMD
  • Op AMD alleen vertikaal blazend te monteren.

pieterbaelde 27 februari 2019 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Fijne koeler met laag geluidsniveau, lekker compact en zonder te veel onnodige extra's. Voor de prijs een prima koelertje, alleen is de 90mm fan wel jammer.

Pluspunten

• Laag geluidsniveau
  • Prima looks
  • Makkelijke instalatie

Minpunten

• Kleine ventilator

xDiglett 11 januari 2018 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Goede koeler met slechte push pins voor weinig geld. Push pins zijn verschikkelijk, als je stabiliteit wilt neem a.u.b. een koeler met schroeven.

Pluspunten

• Klein & compact
  • Stil
  • Kan een extra fan aan worden toegevoegd

Minpunten

• Push pins (!)
  • Push pins waren niet stevig genoeg en raakte de CPU niet aan waardoor deze niet gekoeld werd
  • Pre-pasted koelpasta van lage kwaliteit

kjderksen 31 december 2017 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Prima CPU koeler(tje) voor een zachte prijs. Zeker een goede oplossing als de stock koeler in je allergie zit en je niet van plan bent zwaar te gaan OC'en.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit (Duits).
  • 3 jaar garantie
  • Koelpasta pre-applied, kan ook een nadeel zijn.
  • Kleur/ uiterlijk is voor de meeste pc's waarschijnlijk acceptabel/prima.
  • Afmetingen, alsmede icm RAM.

Minpunten

• Geen meegeleverde installaties guide, wel online beschikbaar.
  • Push pin.....ja heeft niet mijn voorkeur.

Impossibru 6 december 2017 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Prima prijs/kwaliteit verhouding met goede afwerking. Op het moment van schrijven bijna 3 jaar probleemloos in gebruik. Gebruik i.c.m. i5 6600K met lichte overklok. Temps blijven stabiel op acceptabel niveau.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Robuust
  • Stil

KingFrogzz 22 november 2017 Product gekocht

be quiet! Pure Rock Slim

Klein koelertje dat goed z'n best doet. Meegeleverde ventilator is stil, en alleen op hoge toeren hoorbaar. Montage is eenvoudig, maar door pushpins zijn remounts niet ideaal. Vanuit fabriek zit er koelpasta op, maar deze is niet geweldig: kleine investering voor stuk betere temperaturen

Pluspunten

• Heel mooi afgewerkt, met kapjes over heatpipes
  • Houdt een 6600k op 4.4ghz goed koel
  • Erg stil
  • Makkelijke installatie
  • Kan eventueel een tweede fan op (geen clipjes meegeleverd)

Minpunten

• Slechte koelpasta aangebracht
  • Moet onder langdurig zware belasting toch redelijk wat toeren maken
  • Remounts niet ideaal door pushpins

Xavorithre 27 maart 2017

be quiet! Pure Rock Slim

Stilte voor een zacht prijsje. Wordt gebruikt voor een Intel G4560 in een server. De koelpasta is al aangebracht voor de handigheid. Ik blijf die draaiknoppen die ook op Intel stock-koelers zitten wel vervelend vinden.

Pluspunten

• Stilte
  • Koelpasta al aangebracht

Minpunten

• Intel stock-koeler bevestiging

TvdM 8 januari 2017

be quiet! Pure Rock Slim

Op verschillende set-ups gemonteerd. Gemakkelijk te monteren, en passen in de meeste behuizingen. Push pin installatie + koelpasta maakt snelle montage moegelijk. Koelt prima 120w TDP !!!!!

Pluspunten

• Past in de meeste behuizingen
  • Is lekker stil
  • Good looks
  • Kwaliteit
  • Zeer makkeleijk te monteren

Minpunten

• Asl er 1 is dan moet ik die nog vinden

jordisipkens 12 december 2016

be quiet! Pure Rock Slim

Mooie compacte cooler, stille fans en goed te monteren op mijn 1151 socket. Fan was makkelijk vast te zetten, gewoon met zon klipje zoals je op de foto ziet, voelt stevig genoeg!

• Kwaliteit
  • Geluid
  • Koeling
  • Looks
  • Voorgesmeerde koelpasta (Oops, helaas met me vingers aangeraakt dus moest zelf nieuwe erop smeren)

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een be quiet! Pure Rock Slim?