Specificaties Bedraad Qwerty met Membraan toetsen - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
b0b1991 20 november 2018 Product gekocht

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Typt fijn, voelt als een echt mechanisch toetsenbord, is het echter alleen niet. Met de Razer Chroma verlichting wel heel veel leuke dingen in te stellen. Toetsen maken wel erg veel kabaal.

Pluspunten

• Verlichting
  • Typt fijn
  • Goede druk afstand
  • Lederen polsrest

Minpunten

• Materiaal voelt goedkoop
  • Maakt kabaal

nonni23 14 september 2018 Product gekocht

Razer Ornata Chroma Destiny 2 Edition (Qwerty US)

Prima toetsenbord, niet meganisch, maar een grote upgrade vergeleken met membrane toetsen. De lichtfuncties zien er mooi uit, als je het uit zet zie je de letters op de toetsen niet meer :/. Ook heb ik de synapse software tot nu toe 3x opnieuw moeten installeren.

Pluspunten

• Comfortabele palmsteun
  • mooie RGB
  • Mooi patroon op het toetsenbord
  • Lekkere click
  • Als de software werkt, kan je een hele hoop effecten kiezen
  • Clicks blijven hetzelfde, ookal hoor ik bij sommige anders, ligt aan het toetsenbord denk ik dan

Minpunten

• Niet meganisch
  • Software bugged af en toe

caipirinha 20 juni 2018 Product gekocht

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Ik zocht een betaalbaar toetsenbord ter vervanging van mijn oude PS/2 exemplaar. van de vele geteste toetsenborden voelt deze het meest acceptabel aan. Ik ga er dus niet mee gamen maar erg veel (blind) typen. Voor de twee vinger typisten, de opdruk op de toetsen is bij daglicht slecht afleesbaar.

Pluspunten

• Goede kliktoetsen
  • Afstand tussen de toetsen precies goed
  • Goede niet officiele linux ondersteuning
  • Betaalbaar
  • Stabiel, ook de polssteun is erg fijn
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Opdruk toetsen slecht leesbaar bij daglicht
  • Indeling opdruk toetsen niet logisch

JSLV 12 april 2018 Product gekocht

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Een zeer degelijk toetsenbord van RAZER, de bouwkwaliteit (vooral de polssteun) is uitstekend, de LEDs zijn fel en individueel programeerbaar door RAZER Synapse. Macro's zijn ook in te stellen via deze RAZER software.

Pluspunten

• Elke toets volledig programeerbaar qua LEDs en Macro's
  • Inclusief afneembare polssteun
  • Fijn klikgeluid
  • RAZER Synapse is zeer gebruiksvriendelijk en begon uit zichzelf te installeren na aansluiting van het toetsenbord

Minpunten

• Duur
  • Geen echte mechanische toetsen

k9Dogster 6 april 2018 Product gekocht

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Ik heb hem al een tijdje en moet zeggen dat hij erg fijn is om mee te gamen maar ook om algemene dingen te doen zoals een document schrijven. En natuurlijk kun je de RGB verlichting ook niet vergeten.

Pluspunten

• fijne clicks
  • goede RGB kleuren
  • stevig
  • De wristrest is ook hartstike fijn
  • braided kabel
  • redelijk stil

Minpunten

• geen extra keybind toetsen (is niet al te erg)
  • clicks worden heel iets minder fijn na een aantal weken ,maar dat is nouwelijks te merken

Tiny_Spider 30 juli 2017 Product gekocht

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Prima combinatie tussen membrane en mechanical key switches. Volledige RGB per toets en mid height keycaps. Klik geluid is hoger dan een echt mechanical toetsenbord en kan als vervelend worden gezien.

Pluspunten

• Games RGB ondersteuning
  • Mid-height keys
  • Polsondersteuning

Minpunten

• Prijzig

royjager18 31 mei 2017

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Ik heb 30-5-2017 de razer ortana chroma gekocht ik was hem al een tijdje op het oog en toen ik heb ging kopen had ik geen seconde getwijfeld. Het fijnste aan dit toetsebord vind ik de kussen die er bij begrepen zit. Ik ben er zeker tevreden mee.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • fijne handpalm kussen
  • typt fijn

Minpunten

• geen chrome keys
  • veder geen min punten

justinvdw12Newbie 6 mei 2017

Razer Ornata Chroma (Qwerty US)

Mooi toetsenbord voor de prijs helaas wel een beetje aan de dure kant maar prima bouw kwalitieit en mooie chroma leds de switches voelen ook heel fijn , helaas niet mechanish ik ben super tevreden over dit toetsenbord

Pluspunten

• Mecha membrame switches
  • Chroma backlight
  • Per key backlight
  • Palm rest

Minpunten

• Dure prijs
  • clicks worden naar een paar weken al minder

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Ornata Chroma (Qwerty US)?