×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Rad. RX 480 (1,288GHz), 8GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
crazydogfighter 9 oktober 2016

XFX Radeon RX 480 RS 8GB Hard Swap

Van alle RX 480's ben ik voor de XFX kaart gegaan omdat ik zeer goede ervaringen heb met mijn XFX R9 280X. De RX 480 heeft mij niet teleurgesteld, zeer stabiel en koel.

Pluspunten

• Gekleurde fans optie
  • Goede overcloker
  • Goede temps

Minpunten

• Niet echt moeders mooiste
  • A 9 Oktober 2016 nog aardig aan de prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XFX Radeon RX 480 RS 8GB Hard Swap?