Sony Bravia KD-43XD8005 Zwart - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
JosevazNewbie 8 juni 2017

Sony Bravia KD-43XD8005 Zwart

Echt een nette Android tv, met goed geluid en beeld. Snelle soc, dat is goed merkbaar met Kodi. Echt mooi beeld, en alles reageert echt snel. Heb eigenlijk geen minpunten, was blij verrast. Echt een aanrader.

Pluspunten

• scherp beeld
  • goed geluid
  • Android TV

Minpunten

• geen OLED

coolbvrobin 19 december 2016

Sony Bravia KD-43XD8005 Zwart

Goeie tv Android tv werkt sneller dan verwacht! Beel is zeer scherp . Ook het geluid veraste me, duidelijk en er zit lage/midden tone in. Tv heeft wel 5ghz wifi!. En heeft zelfs goed beeld op lagere resoluties Btw foto's van tweakers kloppen niet. Onder anderen. de voet is anders

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Android tv
  • Mooie kleuren (natuurlijk)
  • Contras

Minpunten

• Android tv is niet compleet mijn smaak

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Bravia KD-43XD8005 Zwart?