Marantz SR6011 Zwart - Reviews

Specificaties 11.2-kanaals met 110W versterker en 8x HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Nachoman 3 juni 2017 Product gekocht

Marantz SR6011 Zilver

Veel aansluitingen en mogelijkheden achterop. Helaas 1 USB aansluiting, ook nog aan voorkant. Kleine ronde display al snel niet leesbaar. Geluid is prachtig. Marantz app geef ik 2 sterren, werkt brak, maar is uitgebreid. USB stick lezen crashed soms. Bouwkwaliteit vind ik echt slecht. Sorry, ik koop nooit meer Marantz!

Pluspunten

• Zeer mooi
  • zwaar, degelijk
  • Audyssey MultEQ® XT32 werkt top!
  • Aansluitingen in overvloed
  • Vele verbindingen
  • Veel mogelijkheden
  • Prachtig geluid

Minpunten

• 1x USB aan voorkant
  • Marantz app is vreselijk
  • display is zeer klein
  • Kraakte op center speaker(is gerepareerd, pre-amp was stuk)
  • Wordt nogal warm
  • USB interface crashed best vaak
  • betaalde spotify nodig voor connectie!
  • fysieke volume knop reageert haast niet meer

Geluidskwaliteit Score: 5

Barchae 18 september 2017 Product gekocht

Marantz SR6011 Zwart

Gekocht in vervanging van mijn marantz sr4001 waar het hdmi bord van kuren begon te krijgen. Deze is uiteraard op alle vlakken een verbetering MAAR. Ik vind persoonlijk dat deze minder warm en marantz-ig klinkt. Dit is natuurlijk iets persoonlijks en geen minpunt.

Pluspunten

• Heldere, duidelijke klank
  • mooie afwerking
  • kalibratie is goed maar

Minpunten

• Minder warm geluid
  • Wordt zeer warm zelfs "idle"
  • na kalibratie klinkt het wat fletser

eggertonly 3 augustus 2017 Product gekocht

Marantz SR6011 Zwart

gekocht bij Foka, goede service en onderhandeling. Product is in een woord top/

Pluspunten

• degelijk bouwwerk

Minpunten

• wordt wel heet

Jan-Remco 29 maart 2017

Marantz SR6011 Zwart

Hardware en ondersteuning van diverse audio perfect, geluid is zeker wat ik ervan verwacht. De software ondersteuning is bedroevend. De app krijgt op play een lage waardering, en dat is terecht. Je moet af en toe de stekker eruit trekken om het ding weer te laten reageren op de app.

Pluspunten

• Zeer veel wordt ondersteund
  • Voorkant zeer mooi
  • 2 zones voor geluid mogelijk.

Minpunten

• De Marantz app

RuneBound 11 januari 2017

Marantz SR6011 Zwart

Uitstekende receiver. Uitgebreide mogelijkheden. Heeft setup assistent om aansluitingen te helpen maken. Instellen van audio kan automatisch of met de hand (of een combinatie van beide). Settings voor video en audio per invoerkanaal instelbaar.

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Ondersteunt Dolby Atmos
  • Uitgebreide instelmogelijkheden voor audio en video

Minpunten

• Nog geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Marantz SR6011 Zwart?