1 review

Asus ROG GL552VX-CN267T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
RoobinW 12 oktober 2016

Asus ROG GL552VX-CN267T

Paar dagen geleden deze laptop gekocht. Ik was opzoek naar een laptop die mijn desktop kon vervangen, omdat ik er één voor school nodig heb. Ook wou ik er zonder problemen muziek op kunnen produceren en een beetje op gamen. Dat kan deze laptop allemaal perfect!

Pluspunten

• Scherm
  • CPU goed genoeg voor van alles
  • Quad core
  • Goed genoeg om op te gamen
  • Toetsenbord

Minpunten

• Gewicht, maar niet hinderend
  • Bloatware, bloatware en nog eens bloatware
  • Vingerafdrukken blijven lang zitten
  • Na 1 dag al vetvlekken zichtbaar
  • Veel stof blijft plakken
  • Normale prijs
  • Geen SSD

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus ROG GL552VX-CN267T?