1 review

Nvidia Titan X - Reviews

Specificaties 12GB GDDR5X • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Nvidia Titan X: snelle single-gpu-videokaart 'omdat het kan'

De snelste single gpu-videokaart van het moment is de Titan X. Hoe presteert die kaart en wat kun je nog meer kopen voor 1310 euro?

176    20 dec '16

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
l3p 4 september 2016

Nvidia Titan X

Deze keer wilde ik geen SLI meer en dus het krachtigste dat er mogelijk was met een single GPU. Heb wat tests gedraaid op lucht en hij laat zich ook fijn OC-en 3Dmark Timespy: 10311 3Dmark Fire Strike Extreme: 14692 (met 1080SLI haal ik 18300) Wat een heerlijke kaart zeg!

Pluspunten

• Heerlijk snel!
  • Mooi design
  • Nog best stil voor een reference koeler

Minpunten

• Onwaarschijnlijk duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nvidia Titan X?