Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
reddevilhhw 11 juli 2017

Samsung EVO Plus 32GB microSDHC Card + SD-adapter (Product gekocht)

Geheugenkaart wordt gebruikt in Dashcam. Nu maand in gebruik. Had oorspronkelijk een Transcend 32GB microSDHC besteld, onder andere vanwege de lange garantie periode. Was moeilijk leverbaar, deze kaart ter vervanging gekregen. Samsung geeft 10 jaar garantie tegenover Transcend 30 jaar. Kaart doet wat ie moet doen.

Pluspunten

• Read 80mb/sec
  • Write 30Mb/sec

Minpunten

• Geen tot nu toe

Silent Bram 20 juni 2017

Samsung EVO Plus 256GB microSDXC Card + SD-adapter (Product gekocht)

Het 256 Gb kaartje werkt zoals verwacht ook in de GoPro Hero5. Het is volgens de testsoftware goed en voldoet ook aan mijn verwachtingen, het snel kunnen lezen en schrijven naar de pc.

Pluspunten

• 256 Gb, 238 Gb effectief. Eindelijk genoeg opslag in telefoon of Gopro
  • Read / Write volgens specificaties.
  • Als tijd een beperking is op vakantie is dit een snelle kaart.

Minpunten

• Duur. Bij 130 euro: 260.000 EUR per 1 kg (0,5 gram=1)
  • Fabrikanten durven niet altijd ondersteuning te beloven (GoPro Hero5 garandeert alleen bepaalde merken tot 128Gb)

waah 25 december 2015

Samsung EVO Plus 64GB microSDXC Card + SD-adapter

Snelle kaarten voor een betaalbare prijs. Vooral de Read is 2x zo snel als bij de gewone EVO kaarten. Wel vreemd dat 1 evo+ kaart 25MB/s schrijft, en de andere evo+ kaart 50MB/s schrijft.

Pluspunten

• Haalt de specs (en iets extra)
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Duidelijk design, dus makkelijk herkenbaar

Minpunten

• 25MB/s write genoeg voor 4K?

sam_vde 15 mei 2017

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Ik heb helaas moeten vaststellen dat het kaartje een zeer korte levensduur heeft. Mijn originele aankoop heeft het 9 maanden uitgehouden, de vervanging 8 maanden. Dit in 2 verschillende telefoons, een HTC M8 en een MOTO G4. Performance is middelmatig, wat ik bij deze klasse van kaart niet verwacht had.

Pluspunten

• theoretische prijs/kwaliteit

Minpunten

• duurzaamheid

M-Bullseye 5 april 2017

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Ik haal 80+ write speeds met een USB 3.1 Card reader van Ewent. (i.c.m. Asus X99 Deluxe) Reden dat ik deze kocht was omdat ik al een 64GB had ( zwarte zonder EVO ) paar jaar geleden en ik in mijn N3DS had zitten maar meer ruimte wou...

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel Genoeg

Minpunten

• Geen

EPYHNewbie 30 januari 2017

Samsung EVO Plus 64GB microSDXC Card + SD-adapter

Heb deze micro sd nu al een tijdje in gebruik en werkt prima. Deze sd card is mijn inziens de moeite waard. test op telefoon: Internal storage ihone | R:57.93MB/s & W:17.14MB/s Samsung EVO+ | R:63.19MB/s & W:16.63MB/s (specs geven aan | R:80MB/s & W:20MB/s)

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • goede sequential Read/Write
  • Prijs/GB

Minpunten

• n.v.t.

JayJay 14 november 2016

Samsung EVO Plus 32GB microSDHC Card + SD-adapter

Doet wat hij moet doen , maar haalt 20 write en 80 mb read niet. Oogt kwalitatief goed ....... duurzaam? dat moet de praktijk nog leren (net pas binnen) 2 gekocht voor mijn 3DS , zou hem niet nogmaals aanschaffen gezien de snelheden , (up to) niet behaald worden.

Pluspunten

• kwalitatief gebouwd
  • duurzaam ?

Minpunten

• 20mb write (up to) 15mb haal ik
  • 80 mb read (up to) wordt ook niet gehaald

boolean 12 oktober 2016

Samsung EVO Plus 32GB microSDHC Card + SD-adapter

LET OP! Het lijkt er op dat Samsung na de initiŽle release de specificaties heeft aangepast. Waar de 4K random writes bij de eerste versie nog op 3.43 MB/s lag, haalt de huidige slechts 1.3 MB/s. Benchmarkresultaten: http://oi66.tinypic.com/2n080ee.jpg

Pluspunten

• Goede sequentiŽle prestaties
  • Goedkoop

Minpunten

• Slechte 4K random writes

Ettepet 31 augustus 2016

Samsung EVO Plus 256GB microSDXC Card + SD-adapter

Heb behoorlijk veel micro-sd kaartjes met veel opslagruimte. Nadeel de laatste jaren dat ze relatief traag bleven met schrijven ernaar. Ook werden ze makkelijk heet. Dit kaartje is duidelijk andere technologie (UFC-klasse in een "ouderwets" micro-sd jasje??), vandaar de veel hogere prijs. (332 euro betaald voor 2 stuks bij CoolBlue)

Pluspunten

• Behoort bij snelste micro-sd kaartjes die er zijn (90 lezen, 80 schrijven).
  • Grootste micro-sd van dit moment (256GB).
  • Wordt vrijwel niet warm !!!

Minpunten

• Duur. Maar relatief goedkoop in vergelijking met de VS ($299) en UK (GBP 175).

Agilo 16 maart 2016

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Vanwege een nieuwe telefoon (Galaxy S7) deze 128 GB MicroSDXC kaart aangeschaft. Werkt snel en komt overeen met benchmark resultaten van anderen: ~80 MB/S read en ~20 MB/S write. Nog geen problemen tegen gekomen, zelfs niet met opname van UHD videos.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Hoog capaciteit

Minpunten

• geen; voldoet aan mijn verwachtingen

AtariXLfanboy 23 februari 2016

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Heb deze gekocht voor een Nvidia Shield TV. Werkt prima in andere apparaten, maar krijg deze niet goed aan de praat met de Shield TV. Andere SD cards werken wel goed samen met dat apparaat. Dus het lijkt de combinatie van beide te zijn die het probleem is!

Pluspunten

• Goedkoop in aanschaf

Minpunten

• werkt niet goed samen met NVIDIA Shield TV

Amanush 30 januari 2016

Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Leuk ding, maar ik heb slechts een schrijfsnelheid van ongv 20 - 25 MB/s. Dat is erg jammer. Leessnelheid is redelijk

Pluspunten

• Mooie leessnelheid
  • Hoog capaciteit

Minpunten

• Lage schrijvsnelheid

maxomees 5 december 2015

Samsung EVO Plus 64GB microSDXC Card + SD-adapter

Snelle kaart die prima is om full HD mee te filmen.

Pluspunten

• Lekker snel
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen usb adapter meegeleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 256GB microSDXC Card + SD-adapter?