×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Samsung LS24F356FHU Zwart - Reviews

Specificaties 23,5" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • PLS • 4ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Maulwurfje 12 juli 2017 Product gekocht

Samsung LS24F356FHU Zwart

Deze Samsung LS24F356 monitor voor 119 euro bij Mediamarkt op de kop getikt. Zolang dit scherm bij Mediamarkt voor deze prijs in de schappen ligt, is deze allrounder wat mij betreft de beste aankoop in de prijsklasse tot 150 euro. Freesync - IPS - strak design en erg zuinig.

• Freesync
  • Overklokbaar paneel naar 75Hz
  • Rijke kleurweergave
  • Contrast in orde

Minpunten

• 1 hdmi aansluiting
  • Zichtbare ghosting in hoogste overdrive
  • Freesync range 48 tot 60 Hz
  • Plaatsing menu vergt gewenning

V1per 4 maart 2018 Product gekocht

Samsung LS24F356FHU Zwart

Prima monitor met PLS paneel, goede kleurweergave, FreeSync, dunne bezel.. Terwijl ik onderweg was naar Mediamarkt werd de prijs aangepast naar 149. Na uitleg bij de infobalie kon ik deze alsnog voor 119 krijgen. Prima scherm voor die prijs. (Bij 149 had ik misschien nog net iets langer zitten vergelijken.)

Pluspunten

• PLS (IPS) paneel
  • Kleurweergave
  • AMD FreeSync
  • Mooi design
  • Menu makkelijk te bedienen
  • HDMI kabel meegeleverd

Minpunten

• Alleen 1 HDMI en 1 VGA aansluiting
  • Niet in hoogte verstelbaar

Fleximex 12 augustus 2017 Product gekocht

Samsung LS24F356FHU Zwart

Prima scherm met FreeSync. Voor 119 euro krijg je veel waar voor je geld. De kleuren zijn goed. De reactietijd is goed genoeg. Het scherm ziet er strak uit. De bouwkwaliteit kon beter en de FreeSync range had uitgebreider gemogen. Maar nogmaals: een erg lage prijs voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Prima prijs
  • Prima kleurweergave
  • Scherp beeld
  • Aardige reactietijd
  • FreeSync
  • Mooi design

Minpunten

• Minimale FreeSync Hz is slechts 48 (had lager gemogen; 30 bijv)
  • Kon steviger
  • Scherm niet kantelbaar of in hoogte verstelbaar
  • Besturing door menu even wennen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung LS24F356FHU Zwart?