Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Destynx 1 december 2019 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Een goed scherm maar pas op voor dode pixels. Ik heb in totaal 4 exemplaren gehad waarvan de eerste 3 dode pixels bevatten. Voor de rest zeer tevreden en een kwalitatief goede monitor

Pluspunten

• Goedkoopste G-Sync scherm
  • Gaat snel aan
  • Goede kwaliteit voor TN

Minpunten

• 3 exemplaren met dode pixels
  • Standaard lastig te monteren

92946 4 november 2017 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Het was mij voornamelijk te doen om de refreshrate van 165hz, met een TN paneel met een reactiesnelheid van 1ms, ideaal voor gamen. Ik had em liever in 32" gehad, met dezelfde specificaties.

Pluspunten

• Haarscherp beeld 1440p
  • 165hz (144hz native)
  • Ultra smalle bezel
  • Gaat snel aan
  • Mooie kleuren, geen dooie pixels
  • Stoere standaard
  • G-Sync
  • Geheel kantelbaar, ook voorover en achterover

Minpunten

• "slechts" 27" (Kwam van 40") ;-)
  • Poot bevestigen was een beetje prutsen
  • TN paneel, dus bij afwijkende kijkhoeken verkleuring
  • Tikkeltje wiebelig als ik stevig type.

Mazda Man 4 juni 2019 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Zowat de goedkoopste 144Hz 1440p G-Sync monitor. Heel af en toe komt er een zwarte frame tussendoor. Gamer look die mij niet aan staat, voet zit er al niet op maar het Logo had ik ook graag makkelijk verwijderbaar gezien, helaas zit dit in het plastic verzonken.

Pluspunten

• 144Hz G-Sync
  • 1440p
  • Dunne bezels

Minpunten

• Gamer look
  • Duur
  • 0.01% zwarte frames

RBN026 12 maart 2019 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Mooi scherm en stuk beter dan zijn broertje. Na wat calibratie is het echt een top scherm met mooie kleuren voor een TN paneel. Erg blij met de aankoop.

Pluspunten

• Mooie kleuren (voor een TN)
  • 165 Hz
  • 1440p met 27 inch = perfect
  • Voet is stevig maar niet te groot
  • G-sync

Minpunten

• Look (spreekt niet iedereen aan)

Asaghon 9 januari 2019 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Duur maar toch de goedkoopste 27"/1440p/144hz met G-sync. Kwalitatief, geen mankementen ondekt. Ondanks opmerkingen over wankele voet vind ik hem zelf stevig. Eenvoudig te monteren, wijst zichzelf uit. Makkelijk verstelbaar en roteren mogelijk. Grote voet maar stoort mij niet. Jammer dat de dag na de aankoop nvidia freesync gaat ondersteunen.

Pluspunten

• 1440p, 144hz, 27"
  • G-sync
  • Makkelijk verstelbaar maar toch stevig
  • Kleuren goed voor tn
  • Scherp
  • USB
  • Smalle bezel

Minpunten

• Duur
  • Vergelijkbare freesync modellen veel goedkoper (vooral nadeel nu nvidia het gaat ondersteunen)

Swabbie 4 januari 2019 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Geweldig stevige monitor. Geen last van backlight bleeding of dode pixels in mijn geval.

Pluspunten

• Kwaliteit statief
  • Eenvoudig te overclocken naar 165Hz
  • G-Sync
  • Overzichtelijk menu om de monitor settings aan te passen naar je eigen voorkeur

Minpunten

• Statief steekt erg uit en neemt dus veel ruimte in beslag op je bureau
  • Knoppen op het paneel te dicht op het scherm verplaatst. Bij indrukken verkleuring te zien op het scherm, wellicht op termijn schadelijk?

WarChuckNewbie 27 november 2018 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Prima G-Sync scherm met hoge refresh rate voor deze prijs. Geen dode pixels en verrast door de goede kleuren van het TN scherm.

Pluspunten

• G-Sync
  • 165Hz mogelijk
  • Zo goed al geen inputlag
  • QWHD
  • Makkelijke installatie en Redelijk goede gaming preset

Minpunten

• Beetje wiebelige op de voet welke ook uitsteekt

Sako20Newbie 1 mei 2018 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Monteren is even door hebben maar daarna is het aan appeltje eitje. Super mooi scherm en tot heden geen negatieve dingen tegen gekomen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • G-Sync
  • mooie uiterlijk

Minpunten

• geen

Endofera 5 oktober 2017 Product gekocht

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Redelijk prijzig, maar nog steeds geen spijt van deze aankoop. Het beeld is superscherp en er zijn veel ingebouwde opties. Het uiterlijk moet je van houden maar ik heb er absoluut geen problemen mee.

Pluspunten

• G-sync (Geweldige ervaring met een GTX 1070)
  • Uiterlijk (kwestie van smaak)
  • 144-165 Hz
  • Haarscherp
  • Kleuren

Minpunten

• Grote voet (scherm staat erg ver naar voren, kan problematisch zijn bij een klein bureau.)

jonesblond 17 april 2017

Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Zwaar getwijfeld aan een TN of IPS scherm. Uiteindelijk voor deze gekozen. Geen defecten als dead pixels opgemerkt. ( reeds 3 weken in bezit) Is een prijzig scherm maar is het geld wel waard. Had enig probleem met mijn DP connectie maar dit lag uiteindelijk aan de grafische kaart.

Pluspunten

• 144Hz (overclocked tot 165hz)
  • G-sync
  • Design
  • USB-hub (zeer functioneel)

Minpunten

• Stroomverbruik
  • Gamerlook mocht iets minder overdreven

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen