×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties GF GTX 1080 (1,607GHz), 8GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
eric036 5 oktober 2016

MSI GeForceŽ GTX 1080 SEA HAWK EK X 8GB

Wat een beest van een kaart. Zeer goede prestaties uit de doos, en haalt overclocked, net als zoveel GTX 1080's, 2100MHZ stabiel, maar op een temperatuur van 50C onder load samen met een overclocked 6700K op 4500MHZ. hoger ben ik nog niet gegaan met de kaart. Zeer mooie kaart.

Pluspunten

• goede prestaties uit de doos
  • mooie robuuste kaart
  • goede temperatuur

Minpunten

• prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForceŽ GTX 1080 SEA HAWK EK X 8GB?