Death Stranding, PS4

Specificaties PlayStation 4 • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur games 1 november 2019

Death Stranding - Geboorte van een nieuw genre

Death Stranding is een mooie, originele en vooral intrigerende game. Het is een game waarin je nauwelijks meer hoeft te doen dan vracht vervoeren. Spullen sjouwen dus, van het ene onherbergzame oord naar het andere, door weer en wind en door ongerepte natuur. Dat uitgangspunt wordt echter op een mooie manier gekoppeld aan een interessant verhaal. Het zoeken naar een route door de ongerepte natuur is net zo avontuurlijk als in het echt en datzelfde geldt voor het spelen met het gewicht op je rug. Naast die praktische kant is er spanning en suspense. Er dreigt eigenlijk altijd gevaar van rovers en de mysterieuze, maar levensgevaarlijke BT's. Bovendien heeft de game een mooie vorm van multiplayer, waarin spelers haast ongemerkt samenwerken. De motion capture van de vele bekende acteurs is echter de sterkste kant van de game. Heel veel actie zit er niet in Death Stranding, maar spannend is het wel degelijk, al vergt de game wel geduld van de speler. Dat er wat menu's zijn die beter hadden gekund, vergeven we de makers dan ook graag. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Idree 17 november 2019 Product gekocht

Death Stranding, PS4

Uitgespeeld na 52 uur. Geweldige game, einde heeft een grote plottwist waarna je vervolgens een uur lag ligt te tranen en af te vragen hoe Kojima zo een mooie en aangrijpende wereld heeft kunnen creeeren. Meesterwerk, maar een handvol games die zo’n indruk op mij hebben gemaakt.

Pluspunten

• Storyline
  • Wereld
  • Elementen van multiplayer

Minpunten

• Replayability

Bananeman 16 november 2019 Product gekocht

Death Stranding, PS4

Death Stranding is een lust voor oog en oor. Helaas is het een zeer eentonige game waarbij je vrijwel uitsluitend bezig bent om cargo van A naar B te brengen. Dit wordt al zeer snel het uitvoeren van vervelende klusjes, ook na chapter 1 en 2. Multiplayer-element is eveneens overgewaardeerd.

Pluspunten

• Graphics zijn uitermate goed
  • Geluid/muziek is goed

Minpunten

• Zeer eentonig
  • Weinig actie
  • "Vervelende klusjes" uitvoeren i.p.v. zaken doen die daadwerkelijk voldoening geven

Zipperman 14 november 2019 Product gekocht

Death Stranding, PS4

Had niet al te hoge verwachtingen (en na de eerste reviews maakte ik me al zorgen), maar Hideo Kojima heeft een leuke game gemaakt welke het spelen zeker waard is. Niet geheel een nieuwe genre, maar zeker uniek!

Pluspunten

• Grafisch geweldig
  • Leuk en interesant verhaal
  • Unieke gameplay aspecten
  • Multiplayer werkt leuk en geen PS+ nodig
  • Genoeg te doen
  • De characters zien er realistisch uit
  • Soundtrack past perfect bij de game (in-game audio player heeft ook muziek welke overeenkomt met de thema's)

Minpunten

• Niet elk moment is even spannend of interesant

Ljohnsilver 11 november 2019 Product gekocht

Death Stranding, PS4

Zoals de vele reviews op internet (Metacritic en OpenCritic) al aanduiden, je houdt ervan of je haat het. Ik behoor tot de eerste categorie en heb al 30+ uur erin zitten na 2,5 dag spelen.Deze zal ik niet snel weglegen en/of vergeten

Pluspunten

• Mysterieus Verhaal
  • Grafische Kwaliteit
  • Motion Capture
  • Afwisseling van gebieden
  • Online Functies

Minpunten

• Veel herhaling
  • Niet altijd even spannend

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Death Stranding, PS4?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden