God of War (2018), PS4

Specificaties PlayStation 4 • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur games 20 april 2018

God of War - Kratos is veel beter op z'n oude dag

God of War toont een kwetsbare Kratos die zorg moet dragen voor zijn schriele en wat ziekige zoontje. De band die tussen de twee ontstaat vormt de ruggengraat van de game. Niet alleen van het uitstekende verhaal, maar ook van de gameplay. De game is daarmee veel diepgaander dan je van de serie gewend bent. Het gaat niet alleen maar om knokken, er is ook ruimte voor emotie. En minstens zo belangrijk: je kunt verkennen en zo hier en daar een beetje puzzelen. De wereld is mooi en groot, en de campagne lekker lang. Tijdens je avonturen krijg je bovendien van alles mee over de Noorse mythologie. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
TwColHD 11 mei 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

De game heeft alles wat ik in een game zoek: een goed verhaal, vloeiende gameplay, erg goede visuals, realistische voice acting en genoeg free roaming. Als je een PS4 hebt, is dit een must-have. Als je geen PS4 hebt.. is dit zeker een system-seller.

Pluspunten

• Combat is smooth en diepgaand
  • Zeer realistische graphics en animaties
  • Veel aandacht voor detail
  • Interessante setting en verhaal

Minpunten

• Er had meer variatie in de mini-bosses mogen zijn
  • Iets minder boss-fights dan eerdere delen
  • (Nog) geen new-game+

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5

Dutchtrend 15 juli 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

God of war heeft een prachtig verhaal wat je mee kan nemen op een avontuur. Bet eerste wat mij gelijk opviel was het feit dat kratos nu een vader is dit veranderd de gehele gameplay en geeft de gamer en een andere kijk op de serie.

Pluspunten

• Prachtige graphics
  • Goed verhaal
  • Fantastische ervaring

Minpunten

• Weinig diversiteit in eindbazen
  • Irritante monsters

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 4

FrederikenNewbie 10 juni 2019 Product gekocht

God of War (2018), PS4

Absoluut een spel wat bij mij in de top 10 staat. Mooi balans tussen game-stijl, graphics, verhaallijn en mythologie. Ook voor de minder ervaren gamer is het een mooi spel om te spelen. Enige wat ik jammer vind is dat het geen open wereld is, het had groter gekund/gemogen.

Pluspunten

• Graphics
  • Verhaallijn
  • Gameplay

Minpunten

• Relatief kort
  • Geen open wereld

zen22Newbie 29 november 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

Vind er eigenlijk weinig aan. De graphics vind ik behoorlijk tegenvallen net als de vormgeving. De puzzels vind ik een herhalingen van zetten. De beperkte bewegingsvrijheid vind ik nog wel het grootste nadeel. Ergens oplopen en er niet af kunnen.

Pluspunten

• combat
  • thema

Minpunten

• graphic kwaliteit
  • beperkte bewegingsvrijheid
  • puzzels

OPSLAGHOND 21 augustus 2018 Product gekocht

Fantastische Hack&Slash

Pluspunten

• God of War

Minpunten

• Na vele uren toch wat eentonig

BlackBarryNL 29 mei 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

Na the witcher 3 de beste game ooit. Graphics zijn mooi, verhaal is super en combat is leuk. Voor ik het spel had dacht ik pff een bijl meer niet? Maar deze bijl is echt leuk verder krijg je later nog de bekende zwaarden van kratos.

Pluspunten

• goed verhaal
  • graphics
  • combat

Minpunten

• Niet zo veel speeluren

MitchellHearth 9 mei 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

Fantastisch spel. Goed verhaal en goede actie. Ziet er ook geweldig uit!

Pluspunten

• Prachtige omgevingen
  • Mooi verhaal
  • Gevechten zijn leuk

Minpunten

• 30fps met af en toe dips (zelfs op PS4 Pro)
  • Performance mode is unlocked framerate en niet 60fps

m.z 25 april 2018 Product gekocht

God of War (2018), PS4

Deze game was geen miskoop, naast voorgaande geflopte preoders. De game wordt sinds preoderdatum erg goed bijgehouden met patches. Dit is een van de weinig spellen die ik z.s.m. mogelijk en volledig heb uitgespeeld. Het verhaal is prima, personages goed en teamverband/dialoog met zoon goed uitgewerkt. Daarnaast is muziek goed.

Pluspunten

• Goed verhaal
  • Wordt goed geüpdatet
  • Mooi wereld
  • Muziek

Minpunten

• Plek(jes) vrijspelen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een God of War (2018), PS4?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones