Specificaties DLNA -support - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
gschwa 30 januari 2018 Product gekocht

Popcorn Hour VTEN

Goed beeld, slechte ondersteuning beeld en vooral geluid

Pluspunten

• goed beeld
  • ondersteuning 4k

Minpunten

• slechte ondersteuning geluidscodecs
  • "apps" zijn waardeloos
  • loopt regelmatig vast
  • geen blu ray menu's

Geluidskwaliteit Score: 1

hebbe61Newbie 15 mei 2016

Popcorn Hour VTEN

Een wereld apparaat. Na een aantal jaren Mede8er 800 X3D is dit een hele openbaring. Speelt alle mediabestanden iso's, mkv's, en h.265. Audio van 5.1 tot Dolby Atmos. Gewoon super.

Pluspunten

• 4K
  • Alle audiobestanden
  • Super beeld
  • Goede kwaliteit
  • Zeer makkelijke bediening.

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Geepstar 11 februari 2016

Popcorn Hour VTEN

Kutding. Wordt knetter warm. De ene keer pakt hij mijn harde schijven wel, de andere keer niet. SD kaartjes idem. Codecs niet goed ondersteund. Foto's in CR2 worden niet weergegeven.Oja, en de support reageert niet op mijn vragen. Spijt van deze aankoop!!!!!!

Pluspunten

• 4K

Minpunten

• Wordt heet
  • USB aansluiting matig
  • Codecs niet goed ondersteund
  • Slechte Support

JustVodka 19 januari 2016

Popcorn Hour VTEN

Sinds feb 2015 in bezit en bevalt nog steeds prima. Speelt alles af wat ik er tegenaan gooi. (bluray iso's via netwerk, hevc files,...) Nadeel dat je hem niet via Logitech Harmony volledig uit kan schakelen. Kan alleen door op de originele remote de power 5 sec in te drukken.

Pluspunten

• Klein degelijke bouw
  • Beeld kwaliteit
  • Omgang met diverse frame rates

Minpunten

• Volledige power off alleen via originele remote

testertestNewbie 13 december 2015

Popcorn Hour VTEN

wat een ongelooflijk onvriendelijke baggerapparaat. Heb hiervoor een media player van een paar tientjes gehad die beter en gebruiksvriendelijker was dan dit apparaat. Ik ben dan wel een leek, maar krijg niet eens een shared netwerk voor elkaar met dit bagger apparaat

Pluspunten

• formaat is klein

Minpunten

• user und friendly
  • geen netflix app, alleen dus apps die je toch niet gebruikt
  • netwerk koppeling werkt niet

salipander 4 september 2015

Popcorn Hour VTEN

Bijzonderheid is de ondersteuning voor de nieuwe h.265 / HEVC codec en 4K. Verder lijkt hij op een oude Popcorn Hour, inclusief trage interface. Sinds de beta firmware van 22 oktober 2015 speelt hij in hevc ook de resolutie 1280x720. Dat maakt 'm in één klap geschikt waarvoor 'm kocht.

Pluspunten

• h.265 / HEVC ondersteuning
  • tot 4K resolutie
  • DSD audio ondersteuning

Minpunten

• ouderwets trage user interface
  • afstandsbediening onhandig ingedeeld
  • best duur

HnkDTnkNewbie 6 augustus 2015

Popcorn Hour VTEN

Na lang twijfelen eindelijk de VTEN gekocht. Ben er blij mee! Hij is veel beter dan mijn oude mediaspeler. Hij ziet er mooi afgewerkt uit en werkt perfect in combinatie met mijn versterker. Goede geluidskwaliteit en prachtig UHD/4K beeld op m’n nieuwe TV. NAS of externe HDD benaderen werkt perfect.

Pluspunten

• Hoge bouwkwaliteit
  • Perfecte codec ondersteuning
  • 4K

Minpunten

• Nog niet gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Popcorn Hour VTEN 600Mbps AC WiFi Bundel?