Review door de redactie

Round-up - Raw-editors voor je foto's - Wat zijn de alternatieven voor Lightroom?

Als je je foto's vlot en eenvoudig wilt bewerken, kom je al snel bij Lightroom uit. Maar er zijn interessante alternatieven. In deze round-up bespreken we ze.

222    17 mei '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Magic 1 september 2016 Product gekocht

Adobe Photoshop Lightroom 6 (Nederlands, Download)

Sinds de allereerste beta gebruik ik al Lightroom, en Lightroom 6 is de eerste waarbij ik eigenlijk photoshop niet meer nodig heb. Er zijn zeker pakketten die een beter plaatje kunnen produceren (bijvoorbeeld Capture One of DXO), maar Lightroom heeft ook het fotomanagement stuk goed op orde.

Pluspunten

• Veel fotobewerkingsmogelijkheden
  • Grote Community

Minpunten

• Snelheid is ernstig minder dan Lightroom 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Adobe Photoshop Lightroom 6 (Nederlands, Download)?