Garmin Forerunner 230 HRM Paars (Paars) - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
MaartehhM 18 mei 2016

Garmin Forerunner 230 Zwart (Wit, Zwart)

Dit horloge is gemaakt voor een regelmatige hardloper/fietser en alles wat je kan verwachten voor deze prijs zit er ongeveer wel in. De smartwatchfuncties zijn een bonus, en werken prima. Ik vind het in ieder geval de 209 euro die ik er voor betaald heb meer dan waard!

Pluspunten

• Ideaal voor hardlopen/fietsen
  • Design
  • Software redelijk intuitief
  • Accuduur

Minpunten

• Niet alle mogelijkheden
  • Lijkt fragiel
  • Bluetooth soms wankel

mravensbergen 12 oktober 2016

Garmin Forerunner 230 Zwart (Wit, Zwart)

Prima sporthorloge voor met name hardlopen. Ziet er wel wat goedkoop uit doordat er vooral plastic is gebruikt. Dat is jammer, want daardoor draag ik hem vooral tijdens sporten. Voor fietsen gebruik ik de Edge 810, maar dat komt prima samen in Garmin Connect. Garmin koppelt slecht met andere Apps.

Pluspunten

• hardloopfuncties
  • apps
  • faces
  • gps
  • weergave tempo tijdens lopen

Minpunten

• goedkoop uiterlijk
  • slecht te koppelen met andere fitness apps

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Garmin Forerunner 230 HRM Paars (Paars)?