Niet beschikbaar
Specificaties 750W (80 Plus Gold) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Gigabyte G750H. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
petruccified 11 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Mooie prijs, prachtig product. Doet absoluut niet onder voor de (veel) duurdere concurrentie.

• Flexibele kabels
  • Kwaliteit

Minpunten

• Kleur aansluitingen ook zwart

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 4

KonradmetdePCNewbie 25 december 2018 Product gekocht

Gigabyte G750H

Goede prijs voor een betrouwbare voeding. Absoluut de price to performance koning van het moment.

• Bouwkwaliteit
  • Semi-modulair

Minpunten

• Meegeleverde kabels matig

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Koelvermogen Score: 4

therazo 22 maart 2021 Product gekocht

Gigabyte G750H

Tweedehands verkregen als upgrade van mijn jarenoude 430 Watt Corsair voeding. Topding, levert vooralsnog stabiele stroom en is semi-modulair. Kabels zijn ook netjes zwart en geen mosterdzooi.

Pluspunten

• Semi-modulair
  • Efficiënt
  • Mooie kabels

Minpunten

• (volgens mij) geen EU certificering

Belkaid 22 december 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Goede PSU voor mooie prijs. Gold plus, semi modulair en meegeleverde klittenband strips voor kabel management. PCI-e kabels bevatten 2 x 6+2 connecties en dat was alles wat ik nodig had.

• Semi modulair

Minpunten

• geen

High Quality king 14 september 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Alleen de moederbord voeding is niet modulair, maar deze heb je natuurlijk in principe ook altijd nodig. Verder voldoende aansluitmogelijkheden voor in mijn maxitower. Voorheen had ik altijd splitter kabels nodig. Ook zitten er handige klitteband kabelbinders bij om de soms lange kabels weg te werken.

Pluspunten

• Stil
  • Gold certificering
  • voldoende aansluitmogelijkheden.
  • prijs
  • goede ervaringen met Gigabyte

Minpunten

• beetje lange kabels, maar is ook een voordeel
  • eigenlijk zou iedere voeding een overbelastingslampje moeten hebben.

HugoBoss1985 4 september 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Zie onderstaande plus- en minpunten.

Pluspunten

• Hij doet wat hij moet doen.
  • Netjes ingepakt.
  • De prijs is denk ik wel netjes voor een 750 watt unit met 80+ Gold.

Minpunten

• Ik vind de ventilator (het lager?) een storend geluid maken... misschien komt dit door het type (kogellager) en is het subjectief. Ik ervaar het als storend, het komt idle boven mijn zeer stille systeem met Arctic Silent fans uit en ik kan er niet aan wennen.
  • Alle kabels zitten in één plastic zak die niet hersluitbaar is.

Mazda Man 4 juni 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Semi modulaire voeding voor een goede prijs en erg stil. Alleen is bij elke voeding die ik tot nu toe heb gekocht de afstand tussen de SATA connectoren te kort zodat je niet je schijf en CD-drive op een kabel kan aansluiten.

Pluspunten

• Lange kabels
  • Prijs/kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• Afstand tussen SATA connectors

DaanStrijbosNewbie 1 februari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Zocht een nieuwe voeding voor mijn pc omdat voor mijn nieuwe videokaart een voeding van meer dan 500 watt benodigd was. Ben meteen naar de goedkoopste gaan zoeken en toen kwam dit product op mijn pad... Zeer goede kwaliteit voor de relatief lage prijs voor een 750 watt voeding. Aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijke aansluiting
  • Geen hard geluid

Minpunten

• Geen

Jo!Newbie 31 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Deze Gigabyte GP-G750H voeding heeft een aangename prijs. Ik was verrast dat de voedingskabel qua lengte precies goed was. Zelfs de modulaire kabels en schroeven waren er bijgeleverd. De voeding is verasend stil! Over de duurzaamheid van de kan ik niets melden, maar de eerste indruk is toch zeer positief.

• Energie vriendelijk
  • Ziet er degelijk uit
  • Stil

Minpunten

• Nog niet

MaroXLNewbie 31 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Het is een goede powersupply als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt. De grooste voordelen zijn dat de 80plus gold ( minder stroomverbruik ) is en dat dat die semi modulair is. Dat houd in dat alle nodige kabels voor een pc er al aan zitten. zeker een aanrader.

Pluspunten

• Semi modulair
  • 80 Plus gold
  • nette verpakking

Minpunten

• geen

killer1024 30 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Moet mij aansluiten bij de mening van de meeste andere Tweakers. Een 750W 80plus Gold PSU voor een zeer schappelijke prijs. Ventilator is bijzonder stil en aansluiten is eenvoudig met de modulaire kabels. Heeft mijn 2080ti nog niet in de steek gelaten, dus helemaal tevreden. Dit is een prima product.

• Kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• Geen RGB

zevy03 30 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Een erg voordelige maar goedwerkende power supply van Gigabyte. Hij is minder diep dan andere PSUs, wat kabelmanagement en installeren toch wel een stuk makkelijker maakt. De ventilator is ook enorm stil en lijkt goed te werken. En voor deze prijs een gold rated PSU is al helemaal top! .

Pluspunten

• Goedkoop
  • Gold rating op deze prijs?!
  • Fijne kabels
  • Stille fan
  • Ondiep, fijn voor installatie.

Minpunten

• Niet volledig modulair, maarja, wat verwacht je voor deze prijs!

bearrrrrr 29 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Top voeding! Prijskwaliteit verhouding is zeer goed. Tevens is de voeding erg stil en de kwaliteit van de meegeleverde kabels voldoet prima. De meegeleverde velco straps zijn ook erg handig in gebruik. Full modular zou helemaal top zijn, maar voor deze prijs (67 euro) mag je zeker niet klagen. TOP!

Pluspunten

• Prijskwaliteit verhouding
  • Stil

Minpunten

• Geen

Andy06Newbie 29 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Best wel een goede voeding. Het heeft hoog efficiëntie (gold 80). het is semi modulair dus makkelijker kabel bergen. er zijn allijn 2 6 pin, 1pin, 2 sata en pci-e bij modulair dus het is niet zo veel uitbreiding. gebruik alleen maar voor 1 videokaart. prijs is wel erg laag.

Pluspunten

• lage prijs
  • goed kwaliteit
  • semi modulair

Minpunten

• zo veer geen

TychobNewbie 27 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

deze G750H is zeker een mooi ding. hij is semi-modulair, daardoor kan je hem goed gebruiken want je kan de kabels weg laten die je niet nodig hebt. hij was makkelijk te installeren en alle benodigdheden waren mee geleverd. er is alleen één ding, dat de kabels nogal stug zijn.

Pluspunten

• stil
  • semi-modulair
  • alle benodigd heden
  • prijs

Minpunten

• de kabels zijn nogal stug

JankovSlotenNewbie 26 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Deze voeding ziet er degelijk uit, schuift zo je bak in en heeft genoeg kabels om alle componenten op een fatsoenlijke manier aan te sluiten. Relatief veel vermogen voor een echt betaalbare prijs. Draait een dag en is ronduit stil. Kabels zijn ietwat stug maar zeker wel buigzaam. Prima gamevoeding!

Pluspunten

• Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
  • Stil
  • Veel en lange kabels

Minpunten

• Onduidelijk hoe duurzaam

Hades007 24 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Deze PSU gekocht ter vervangen van mijn oude 550w voeding die niet meer voldeed i.v.m. hardware verandering. Na wat zoeken kwam ik deze voeding tegen; Mooie prijs, 80 Plus gold certificering voor efficiëntie, (semi)modulair dus geen overbodige kabels in je kast meer. De voeding voldoet dan ook aan mijn wensen!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • (semi)modulair
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• niet opgemerkt

TjerkeneterNewbie 23 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Tijdens het aanschaven van mijn pc zag ik deze psu en dacht dat is een koopje. Gigabyte is een betrouwbaar merk dus ik dacht niet dat de prijs te goed was om waar tezijn. De psu is semi-modulair wat handig is. De kabels zijn van goedekwaliteit. Ik raad hem aan.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs

Minpunten

• Heeft er geen

JennoB 20 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

De voeding kwam in een hele mooie doos met ruim voldoende bescherming. Er wordt zelfs een zakje voor de overige kabels meegeleverd en ook zaten er cablemanagement klitterbantjes bij. De kabel voor het moederbord bestond uit meerdere losse kabels waarmee ik even moeite had om weg te werken.

Pluspunten

• netjes geleverd
  • zwarte kabels
  • lijkt op zijn minst goede bouwkwaliteit
  • 750W gold

Minpunten

• kabel voor moederbord

WannaCryNewbie 19 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Goedkope, energie-efficiënte voeding voor een lage prijs. Deze modulaire voeding zal de meeste systemen zonder problemen van stroom kunnen voorzien. Erg blij mee!

Pluspunten

• Energie-efficiënt
  • Modulair
  • Veel kabels

Minpunten

• Meegeleverde boekje niet in NL

Joesjoes 14 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Na het sterven van mijn Nexus voeding ben ik op zoek gegaan naar een vervanger. Na wat research kwam ik terecht bij de Gigabyte G750H. Deze heeft heeft alles wat ik zoek : veel aansluitmogelijkheden, genoeg vermogen, goedkoop en een 80 plus Gold beoordeling.

Pluspunten

• Stil
  • Goedkoop
  • Veel vermogen (750 watt)

Minpunten

• aansluitkabels hebben geen kleurverschil

Uitrusting Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Koelvermogen Score: 4
courriersixNewbie 14 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Dit is een prima voeding voor een goede prijs. Fijn dat de voeding modulair is, dat scheelt veel bij het installeren. De voeding is zeer stil en de bouwkwaliteit voelt degelijk aan. Ik heb het gevoel dat ik lang vooruit kan met deze voeding. Kortom; ik ben tevreden.

Pluspunten

• Robuust
  • Modulair
  • Voelt kwalitatief goed aan

Minpunten

• Cable management is lastig

stijnbuismanNewbie 12 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Het is een stille voeding die netjes verpakt is en geleverd wordt met alle kabels die je nodig hebt. De kabels hebben genoeg lengte. Zeer goede prijs tot performance verhouding, werkt naar behoren met mijn vega 56. Tot nu toe nergens problemen mee gehad. Kleine kritiek: Kleur v/d inputs .

Pluspunten

• Stil
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Zwarte kleur van de inputs

Sh4d0wW1th1nNewbie 10 januari 2019 Product gekocht

Gigabyte G750H

Prima aankoop. Levert genoeg power om een redelijke computer te runnen. Ook was installeren vrij gemakkelijk. Bij levering geen beschadegingen en ziet er netjes en strak uit. Bij de aankoop worden ook de benodigde kabels geleverd om de gehele setup te installeren. Dit product is zeker aan te raden.

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • Makkelijk te installeren
  • Levert best veel power voor prijs

Minpunten

• geen

smeakymanNewbie 27 december 2018 Product gekocht

Gigabyte G750H

Goede voeding/ PSU voor normaal gebruik. maakt geen herrie en is daardoor ook fijn te gebruiken in kleinere ruimtes. Modulair kabel systeem: Verschillende snoeren voor Sata aansluiting waardoor 1 snoer meerdere schijven kan voorzien. Hetzelfde geld ook voor de PCIE bekabeling Zeer goede kwaliteit voor de geleverde prestaties. Geld waard.

Pluspunten

• Modulair
  • Stil
  • Bekabeling

Minpunten

• niks

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte G750H?