Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
henkjansen92 23 april 2017

Apple MacBook Air 2016 13,3'' Core i5 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)

Geweldig lichte laptop, ideaal voor een beetje bankhangen. Lees: internetten, youtube en privé mailtjes etc. De accuduur is uitstekend, bouwkwaliteit laat niets te wensen over.

Pluspunten

• Licht
  • Elegant / Chique
  • Makkelijk/toegankelijk qua gebruik

Minpunten

• Weinig aansluitpoorten

lollen123Newbie 21 maart 2017

Apple MacBook Air 2016 13,3'' Core i5 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)

Ik heb deze laptop nu ongeveer 4 maanden en ik ben zeer tevreden. Het is een dure investering maar daarvoor krijg je veel terug. Ik heb hem gekocht vanwege de degelijke bouw en lange accuduur. Alleen maakt hij bij mij soms wel wat geluid als ik hem wat intensiever gebruik.

Pluspunten

• Degelijke bouw
  • Snel
  • Accuduur
  • Schermkwaliteit

Minpunten

• Heel soms geluid
  • Duur

ahcsmitNewbie 12 januari 2017

Apple MacBook Air 2016 13,3'' Core i5 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)

Fijnste laptop die ik ooit had. Start snel op, veilig en mooi!

Pluspunten

• Snel
  • mooi
  • veilig
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• kan ik geen bedenken

sanderdeveen 23 november 2016

Apple MacBook Air 2016 13,3'' Core i5 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)

De Macbook air, man man man, wat ben ik er blij mee zeg voor thuis! Thuis sluit ik mijn macbook air op een groot scherm aan en kan hier prima mee overweg! Photoshop, Sublime, ec. alles werkt gewoon prima op deze laptop. Hij is helemaal stil ook tijden "heavy load".

Pluspunten

• Krachtiger dan de macbook 12 inch
  • niet "duur"
  • heeeeerlijke software ik krijg gewoon meer gedaan op een mac dan een pc ben ik de enige?
  • Hij is absoluut niet zwaar
  • macsafe adapter en alle andere poorten

Minpunten

• Naast een macbook pro vind ik het scherm van deze macbook air wat flets

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2016 13,3'' Core i5 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)?