Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Firebug77Newbie 10 oktober 2017 Product gekocht

VR Shinecon VR Bril Zwart + Bluetooth Remote Control Zwart

Met een I-Phone 6 werkt de remote niet. Wel raad ik aan voor de beste beeldkwaliteit de ruimte te verduisteren. Er komt namelijk zijdelings wel wat licht binnen via de openingen die tegelijk dienen om je telefoon mooi in het midden te kunnen plaatsen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goedkoop
  • zit lekker
  • goed aanpasbaar voor de ogen

Minpunten

• remote niet compatibel met I Phone 6

Swindowmasher 4 maart 2016

VR Shinecon VR Bril Zwart

Besteld via aliexpress. Dit was mijn eerste ervaring met vr.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stevig

Minpunten

• Grote telefoon is aangeraden voor volledige fov te gebruiken.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een VR Shinecon VR Bril Zwart + Bluetooth Gamepad en Remote Control Zwart?