×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4

Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty US)

De Cherry Stream 3.0 toetsenborden zijn prettige snelle en stillte tikkers dankzij de scissor switches en de keurig stevige bouw, maar als gevolg zijn ze wel wat duurder en je zit ook aan een draadje vast. Kwalitatief zijn ze wel een duidelijke stap omhoog van het budget segment.

Pluspunten

• To-the-point zakelijke toetsenborden: Strak, stevig, functioneel.
  • Scissor switches (zoals in veel laptops) prettiger en sneller in gebruik dan budget-membraan borden.
  • Prettig solide bordje op tafel, en toch lekker dun.
  • o.a. Laser engraving ipv geprinte caps, a
  • Leverbaar in twee kleuren en tal van layouts.
  • Niet overdreven duur voor wat je krijgt, en meerprijs voor een frequente gebruiker m.i. zeker de 'investering' waard boven budget spul.

Minpunten

• Je zit aan een draadje vast.
  • Geen fratsen oogt wellicht wat saai?
  • Voor eenvoudige gebruikers zal de kwaliteitswinst vermoedelijk niet in verhouding staan tot bijv. de aanwezigheid van een 'gratis' muis bij een Logitech/Microsoft setje van deze prijs.

4aces 25 mei 2017

Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty US)

stil toetsen bord. Maar tijdens games merk je vaak dat toetsaanslagen niet doorkomen. (FPS) 3-5 toetsen tegelijk indrukken geeft maar 2 ofzo die doorkomen

Pluspunten

• stil
  • werkt out of the box

Minpunten

• n-key rollover is pretty bad

RocketLeague 5 maart 2017

Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty US)

Gekocht omdat ik erg van de betere laptop toetsenborden hou bij het programmeren (bijv. Lenovo) maar wel een betere ergonomie dan dat. Dit toetsenbord is perfect voor wat ik wil en schiet nergens in tekort. Vooral fijn zijn ook de media toetsen. Heb andere indeling dan op de foto btw

Pluspunten

• Fijne aanslag
  • Mediatoetsen
  • Goedkoop
  • Geen lawaai

Minpunten

• Lastig schoon te maken

draakhoofd 4 augustus 2016

Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty US)

No-nonsense toetsenbord met fijne layout en degelijk gebouwd. Persoonlijk vind ik de toetsen iets te zwaar aanslaan en heb ik soms (meestal backspace) een toets die een beetje piept bij het aanslaan. Voor de rest tikt hij overigens wel vrij stil. Ik vind de hotkeys best handig, zoals volume.

Pluspunten

• Layout
  • Degelijk gebouwd met vrij stille aanslag
  • Paar handige hotkeys

Minpunten

• Aanslag zwaarder dan verwacht
  • Sommige toetsen geven bijgeluid

DJMarcel 4 juni 2016

Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty US)

Opvolger voor mijn Logitech UltraX, wat ik altijd het perfecte toetsenbord vond. Deze typt echter nog fijner. Natuurlijk geen gaming keyboard, maar goed bruikbaar voor FPS en racegames: combinaties als W+A+D+Shift/Ctrl+Spatie werken prima. Wat niet werkt is A+S+Tab en in combinatie met Up+Left werken de Alt toetsen en spatiebalk niet.

Pluspunten

• Scissor switches
  • Bedraad
  • Standaard US layout

Minpunten

• Misschien wat saai
  • Een paar extra sneltoetsen was leuk geweest (calculator, mail, etc.)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cherry STREAM 3.0 Zwart (Qwerty Russisch)?