Specificaties 64GB USB-stick - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Toon reviews van:
project.bobby 17 augustus 2017 Product gekocht

Lexar Jumpdrive S45 128GB Zilver

Twee gekocht in de dagdeal op Amazon na het lezen van goede reviews en mogelijke write speeds van 100+ mbs. Grote teleurstelling, want in real life haal ik sequentieel max 25MB/s

Pluspunten

• Klein
  • 'Dopje'
  • Goedkoop

Minpunten

• Langzaam!
  • max 5 sec op 90MB/s

heintjeput 28 januari 2017 Product gekocht

Lexar Jumpdrive S45 128GB Zilver

Een kleine USB stick met prima prestaties. ~125MB/s lezen, ~110MB/s schrijven.

Pluspunten

• Formaat
  • Snelheid

Minpunten

• Makkelijk kwijt te raken

MarioG 27 april 2020 Product gekocht

Lexar Jumpdrive S45 128GB Zilver

Leuke USB stick. Ik ben er erg blij mee want ik kon/kan een clone maken van de SSD in een Macbook Air (13 inch). Vreemd genoeg lukte dat niet met een mini drive va Sandisk (Ultra Fit 128 GB). (zowel getest met Carbon Copy Cloner als SuperDuper! i.c.m. MacOS Catalina).

Pluspunten

• Klein, steekt weinig uit
  • Beschermkapje blijft goed zitten
  • Clone maken en booten vanaf clone werkt

Minpunten

• De lees- en schrijfsnelheden zijn redelijk (niet geweldig)

Jeshu 17 augustus 2018 Product gekocht

Lexar Jumpdrive S45 64GB Zilver

Niet kopen, deze krengen gaan snel stuk. Klein en snel, met irritant lampje. Maar eerste en de vervanging (waar ik een paar maanden op moest wachten met SiComputers) zijn beide stuk gegaan met de zelfde startende symptonen. Btw geen problemen met andere sticks.

Pluspunten

• Klein
  • Snel

Minpunten

• Gaan bij bosjes defect
  • Wordt heet
  • Irritant veel licht

Chaosstorm 3 oktober 2017 Product gekocht

Lexar Jumpdrive S45 64GB Zilver

Na 4 maand in mijn auto gezeten te hebben is de usb stick stuk. Op amazon zijn er erg veel reviews waarbij deze na een paar maand stuk gaat.

Pluspunten

• Goedkoop
  • compact

Minpunten

• Gaat erg snel stuk (ik heb werkende 10 jaar oude usb sticks...)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lexar Jumpdrive S45 64GB Zilver?