Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
haro1power 22 mei 2019 Product gekocht

Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart)

Jaren geleden deze bluetooth headset aangeschaft en werkt nog steeds perfect. De accu gaat nog steeds een uurtje of 6 mee en opladen gaat redelijk vlot. Stoort soms als telefoon in broekzak zit, maar bij pc is dit niet, dus misschien telefoon probleem.

Pluspunten

• Accu duur
  • Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Goed zichtbaar tijdens het dragen icm t-shirt

totaalgeenhard 20 mei 2016

Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart)

Uitgebreid gezocht naar vervanging van mijn jabra extreme 2 oortje die ik kwijt ben geraakt. Veel online gezocht en kwam bij veel reviews uit die goede prijs/kwaliteit bij deze voor mij onbekende Samsung Level U PRO. Geluid en microphone zijn beter als mijn Jabra. Muziek vergelijkbaar met Bose QuitComfort 15.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • noise cancellation
  • blijft zitten met sporten
  • net als bril je merkt het na een tijd niet

Minpunten

• niet voor bodybuilder zonder nek

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart)?