×

Help Tweakers verbeteren

Voor een onderzoek in Amsterdam zijn we op zoek naar mensen die zoeken naar een baan in de IT. Het duurt een uurtje en als dank ontvang je een VVV bon van 40 Euro, reis-/parkeerkosten worden ook vergoed.

Aanmelden

1 review

Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart) - Reviews

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
totaalgeenhard 20 mei 2016

Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart)

Uitgebreid gezocht naar vervanging van mijn jabra extreme 2 oortje die ik kwijt ben geraakt. Veel online gezocht en kwam bij veel reviews uit die goede prijs/kwaliteit bij deze voor mij onbekende Samsung Level U PRO. Geluid en microphone zijn beter als mijn Jabra. Muziek vergelijkbaar met Bose QuitComfort 15.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • noise cancellation
  • blijft zitten met sporten
  • net als bril je merkt het na een tijd niet

Minpunten

• niet voor bodybuilder zonder nek

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Level U Pro Bluetooth Headset (Zwart)?