Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
LucW2 31 juli 2019 Product gekregen

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Verkregen via Autoweek abonnement werving actie, maar dat was een prettige toevalligheid, wilde hem toch al. (69,=)

Pluspunten

• laag gewicht
  • beste voor budget
  • lange batterij duur
  • op afstand van de bron geen haperingen
  • headset voor bellen

Minpunten

• bel functie matige kwaliteit
  • klemt te veel
  • matige midden en hoge tonen
  • geen aux kabeltje optie

Kooten95Newbie 13 november 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Blauw)

Erg fijne headphones. Goed geluid, zeker als je van veel bass houdt (vandaar ook XB). Goede accu en is redelijk snel opgeladen. 3 werkdagen haal ik vaak. Hij voelt vrij stevig, maar na bijna een jaar scheurde voor mij het gedeelte waar de earcup aan vastzit, al de tweede keer.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel bass
  • Excellente accuduur
  • Draagcomfort

Minpunten

• Bouwkwaliteit van de houders van de earcup
  • nfc werkt niet echt handig
  • Microfoon niet top

KnuffeldraakNewbie 6 september 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Enorm goede geluidskwaliteit en batterijduur. Frame is alleen fragiel gebouwd, hendels en scharnier breken al gauw af. Eerste ervaring was de onhandigheid dat het niet Analoog werkt. Later kreeg irritatie aan de oren, het frame is te 'strak' gebouwd waardoor de steun op je oren ipv het hoofd ligt.

Pluspunten

• Goed Geluidskwaliteit
  • Lange batterijduur (2-3 dagen van veel gebruik)

Minpunten

• Niet Robuust Gebouwd
  • Geen Analoge aansluiting
  • Niet Compact
  • Onvriendelijk voor mensen die geen "On-Ear" gewend zijn.

playon1955 5 juni 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Blauw)

Hoofdtelefoon is redelijk scherp geprijsd. Niet heel erg compact en geen kabel om bij een lege accu bedraad te gebruiken. Geluid liet zonder equalizer te wensen over. Veel bas en midden en hoog erg vlak.

Pluspunten

• Licht
  • Goed te dragen, schuift niet heen en weer.
  • Redelijk geluid, veel bas.
  • Accu duurzaam !!!!!!!!!!

Minpunten

• Niet compact

Dr4hcir 3 april 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Las in een vorige review dat koptelefoon uit elkaar viel. Dit is bij mij ook gebeurd. houders van de oorschelp zijn te dun, waardoor deze brak toen ik de koptelefoon over m'n hoofd trok. Veel bass viel me ook op.

Pluspunten

• mooi
  • zit lekker
  • goed geluid

Minpunten

• snel kapot

Jesper PlaizierNewbie 22 februari 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

.Het geluid is bijna vergelijkbaar met een beats koptelefoon. Maar toch zou ik dit ding niet aanschaffen zonder garantie. Ik heb namelijk in een jaar 3 van deze koptelefoons opgebruikt. Dit komt doordat om onduidelijke redenen de oorschelp onderde rest van de koptelfoon uitvalt. niets echt een aanrader dus.

Pluspunten

• veel bas
  • mooi geluid
  • accu die lang meegaat (30 uur)

Minpunten

• valt na een paar maanden uit elkaar.

XperiaMark 14 januari 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Ik gebruik deze koptelefoon specifiek voor muziek met veel bass, er is weinig waarvan ik weet dat het dit niveau van bass kan evenaren. Het is echt specifiek gericht op Bass, met de extra bass button al helemaal je denkt dat de bass al hoog is, het kan hoger dus!

Pluspunten

• BASS
  • NFC en gaan
  • Wireless
  • Accuduur
  • Oplaadtijd
  • Controls op de hoofdtelefoon zelf
  • Kan hem urenlang comfortabel dragen
  • Redelijke noise canceling

Minpunten

• Wat minder op midden en hoge tonen
  • Functionaliteit met draad beperkt
  • Betere all-round opties beschikbaar, ik heb 2 koptelefoons om die reden

Niels Guillaume 27 juli 2017 Product gekocht

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Ik kocht deze hoofdtelefoon een dag voor ik op reis vertrok met het vliegtuig, hij isoleert het geluid goed en produceerd een flinke bas, door de dikke kussens zit hij zeer comfortabel... Ik gebruik hem vaak voor in het openbaar vervoer en dit werkt zeer goed.

Pluspunten

• comfortabel
  • isoleerd goed
  • interface
  • mooi
  • veel bas
  • NFC
  • niet al te duur
  • goede batterij (30u)

Minpunten

• geen anologe aansluiting

hebmarkNewbie 15 januari 2017

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Dit is echt de koptelefoon waar ik naar opzoek was, prachtig geluid! De bas is zeker aanwezig en voor de muziek die ik luister is het fantastisch! Makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Makkelijk koppelen met bluetooth apparaat
  • Goed geluid
  • Super accu (30 uur)
  • Omgeving kan niet meeluisteren

Minpunten

• Geen

wartmeelker 3 december 2016

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Perfecte koptelefoon, goed geluid en goede accu. Ik gebruik deze koptelefoon nu ongeveer 4 maanden, niets dan lof. Diepe bas en gebalanceerde midden en hoge tonen. Het draagcomfort is top! Met bovengemiddeld gebruik gaat de koptelefoon 1 week mee op een lading

Pluspunten

• Diepe bas
  • Draagcomfort
  • accuduur
  • Gebalanceerd geluid

Minpunten

• microfoon vangt veel omgevingsgeluid op

ThijsOuwehand 5 augustus 2016

Sony MDR-XB650BT (Zwart)

Slecht geluid. Veel te veel bass en heel flets op midden en hoog. NFC is zinloos, moest m'n telefoon precies goed houden om hem aan te krijgen. Wel mooi ontwerp en zit lekker. oorkussens mogen wel van een wat beter materiaal. Jabra Move Wireless bevalt me veel beter.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • zit lekker

Minpunten

• Slecht geluid
  • nfc werkt onhandig
  • zweterige oorkussens

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-XB650BT (Zwart)?