Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
CrazyCatLady 15 juli 2017 Product gekocht

Sony MDR-100ABN (Blauw)

Geluid en NC zijn prima, maar pasvorm is raar. Er zit een hard stuk in waar mn oren onwijs pijn van gaan doen.

Pluspunten

• ontwerp
  • nc is goed met weinig ruis
  • goede muziekkwaliteit
  • gedefinieerde bastonen

Minpunten

• groot pakket in je tas
  • zit een hard ding over de speaker dat op mn oor duwt en na een uur ONWIJS pijn doet

Emiel L 13 maart 2017

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Ik heb deze koptelefoon gekocht omdat het op kantoor regelmatig erg rumoerig is. Dat is niet goed voor m'n concentratie. De noise canceling werkt prima, en filtert lawaaierige collega's adequaat weg. NC is niet zo goed als van de Bose QC-35, maar daar staat tegenover dat muziek weer beter klinkt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • AAC support voor Apple apparaten
  • AptX support voor andere apparaten
  • Goed bluetooth bereik
  • Geluid via kabel en NC uit is prima

Minpunten

• Warme oren
  • Koppelen met verschillende apparaten gaat niet altijd even soepel

gambieter 24 juli 2018 Product gekocht

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Alternatief voor mijn Sony MDR-1000X op kantoor, goedkoop tweedehandsje (€85). Geluid en comfort zijn goed, al had hoofdband iets groter gekund. De noise-cancellation is duidelijk minder dan die van de MDR-1000X, maar op zich wel genoeg voor kantoor. Geen miskoop als tweedehandsje maar te duur voor volle prijs.

Pluspunten

• Redelijk goede ANC
  • Goed geluid
  • LDAC + aptX codecs
  • Doet lekker lang op batterij

Minpunten

• Hoofdband iets te klein
  • Earcups kunnen groter
  • Wat zwaar
  • Minder prettig voor langere periodes

piet snot 5 december 2017 Product gekocht

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Uitsekende bluetooth koptelefoon van sony. Zeer mooi geluid, goede noise cancelling en goede batterijduur. mooi design

Pluspunten

• mooi geluid
  • goede nc
  • goede batterijduur (20 uur)

Minpunten

• warme oren na een tijdje

clam 9 september 2017 Product gekocht

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Goede klankweergave (niet 'dof' of 'bassig'), lange batterijduur, hij zit lekker, ziet er chique uit en het meest geweldige: wat dempt hij toch goed! In het vliegtuig, in de auto, op kantoor... Ik wil niet meer zonder.

Pluspunten

• Klinkt goed
  • Zit goed
  • Ziet goed
  • Dempt goed
  • Batterij't goed
  • Stevig hoesje

Minpunten

• In Nederland te duur
  • Mini-jack-kabeltje is wat kort
  • Sommige mini-jack-kabeltjes reiken net niet ver genoeg

bt.burger96Newbie 15 juli 2017 Product gekocht

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Super koptelefoon. Heb hem week geleden gekocht en nog geen moment spijt van gehad ondanks hoge prijs. Krijg wel warme oren ervan. Krijg hem alleen niet aangesloten op mijn Windows 10 laptop terwijl andere wireless koptelefoons het wel doen. Weet niet of dat probleem is van Windows of Sony

Pluspunten

• Hoge kwaliteit geluid
  • Lange batterijduur
  • Noise Cancelling
  • Mooi design

Minpunten

• Warme oren
  • Beetje groot wel
  • Moeilijk op laptop

SiepjjNewbie 5 juli 2017 Product gekregen

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Ik heb deze koptelefoon bij mijn Sony xperia xz premium gekregen. Vind het een prima ding maar vind het een nadeel dat het geluid buiten net zo hard als in de oren klinkt en daarom voor de omgeving storend is.

Pluspunten

• Mooi design
  • Zit lekker
  • Keurig geluid

Minpunten

• Geluid goed hoorbaar voor omgeving
  • Vrij strak (terwijl ik echt een klein hoofd heb)

I-V-O 20 januari 2017

Sony MDR-100ABN (Zwart)

Heerlijke koptelefoon met geweldig geluid, goeie noice-canceling en knappe bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Super geluidskwaliteit
  • Lange accuduur
  • Stylish ontwerp
  • Bouwkwaliteit

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-100ABN (Rood)?