Logitech MK235 (Azerty FR)

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Gaitie 5 februari 2021 Product gekocht

Logitech MK235 (Qwerty US)

Gekocht om mijn bedrade muis en toetsenbord te vervangen. Het is een mooi compacte set voor een scherpe prijs en dat is wat ik zocht om een opgeruimd bureau te hebben. Muis is aan de kleine kant en heeft andere kleurtinten grijs dan het toetsenbord. Hapert wel af en toe!

Pluspunten

• Klein formaat
  • Geen draden meer
  • Niet duur!

Minpunten

• verbinding hapert af toe
  • kleurstelling muis & toetsenbord
  • kleine entertoets (maar dat is gewenning)

ino_martNewbie 1 juli 2020 Product gekocht

Logitech MK235 (Qwerty US)

Toetsenbord is niet geschikt voor mensen die snel kunnen typen. Je moet echt in het midden van de toets doordrukken, want anders verschijnt het karakter niet op het scherm. Ik heb het toetsenbord door enkele andere mensen laten gebruiken en zij komen tot dezelfde conclusie.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• slechte toetsaanslag

SleepyMario 6 september 2019 Product gekocht

Logitech MK235 (Qwerty US)

Echt een afrader als je veel typt met wat grotere handen. Dit is mijn backup-toetsenbord en zelfs als backup-ding vind ik het niet te gebruiken. Het voelt ook licht en plastic aan. Het mantra "het is een logitech dus het zal wel goed zijn" gaat niet op voor dit ding.

Pluspunten

• Toetsenbord en muis werken naar behoren en dat is natuurlijk het belangrijkst.

Minpunten

• muis wat aan de kleine kant
  • typt echt voor geen meter.
  • voelt licht en goedkoop aan, wat niet helpt bij het typen.
  • afstand tot receiver is niet groot

Mogenblue 23 februari 2019 Product gekocht

Logitech MK235 (Qwerty US)

Sommige uitvoeringen hebben een smalle linker shift toets. Op een van de product foto's is dat ook te zien als je goed kijkt. Werkt niet prettig. Ik ben toch maar speciaal naar de winkel gegaan om op het oog een nieuw setje te kiezen.

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• smalle linker shift toets.

Amplifiction 17 januari 2018 Product gekocht

Logitech MK235 (Azerty BE)

Aan te bevelen voor HTPC: prijs, licht, compact, uitzicht, fn-knoppen. Voor kantoorgebruik zou ik andere set zoeken, want (bv. MK270) typt als laptop-toetsenbord+ muis kan beter. Bereik=enkele meters (voldoende voor zetel-tv). Slechts enkele maanden gehad, dus geen uitspraak over batterijverbruik. Wordt verkocht als morsbestendig, maar overleefde één pint bier niet.

Pluspunten

• Uitstekende prijs-kwaliteit
  • Licht
  • Compact (voor volwaardige layout)
  • Uitzicht/afwerking (smaak)

Minpunten

• Toch niet zo morsbestendig
  • Geen Unifying receiver
  • Hoge toetsen typen fijner (zoals die van de MK270)
  • Muis OK, maar hanteert niet zo fijn
  • fn-knoppen vereisen 'Setpoint'-software, die muis niet ondersteunt. Apart pakket 'Options' ondersteunt muis maar niet het toetsenbord. (Niet dat er veel valt in te stellen aan muis, die werkt als plug n play.)

Gerjannn 15 november 2017 Product gekocht

Logitech MK235 (Qwerty US)

Toetsenbord typt fijn. Ik gebruik deze op mijn werk, waar ik er sowieso 40 uur per week op typ. Heb hem nu ongeveer 2 maanden in gebruik, en alles werkt en typt naar behoren. Het enige nadeel is de wat kleine muis. De kleur is wel lichter dan op foto's.

Pluspunten

• Typt fijn
  • Goede kwaliteit
  • Modern toetsenbord

Minpunten

• Kleine muis
  • Lichte kleur

erikvanlennepNewbie 11 april 2017

Logitech MK235 (Qwerty US)

Het is een super goed toetsenbord voor de prijs die je ervoor betaald. Het typen was even wennen en de muis is in verhouding wat klein. Heb het toetsenbord nog niet getest op spatwaterproof.

Pluspunten

• lange accuduur
  • kleine dongel
  • doet wat hij moet doen

Minpunten

• kleine muis in verhouding

Wolvganger 11 augustus 2016

Logitech MK235 (Qwerty US)

Complete draadloze instap-set met een vriendelijk prijskaartje. Voor deze prijs kun je natuurlijk geen luxe verwachten. Toetsenbord is "morsbestendig" (nog niet met water e.d. getest :-) ) en voelt redelijk goed aan. De muis is erg basic en lijkt meer op een verdwaalde laptopmuis (klein).

Pluspunten

• Prijskaartje
  • Toetsenbord morsbestendig

Minpunten

• Kleine muis

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech MK235 (Azerty FR)?