Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
TomoNL 8 juli 2020 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

Het bereik is zo slecht dat hij niet werkt als ik hem op de USB ingang van mijn moederbord aansluit.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slecht bereik

QuanDar 19 december 2019 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

Bereik is erg slecht, zo'n 3 a 4x minder als mijn mobiel, red het nog geen eens van mijn kamer tot de gang.

Pluspunten

• Goedkoop?

Minpunten

• Slechte verbinding

Lightning7 5 augustus 2019 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

LET OP: Installeer de bijgeleverde drivers niet. Met de bijgeleverde drivers stopt hij met functioneren voor mij, toen ik ze weer deinstalleerde werkte hij perfect in verbinding met mijn bluetooth koptelefoon.

• Werkt out of the box
  • aptX

Minpunten

• De "echte" drivers werken niet
  • Matig bereik
  • bluetooth 4.0

Triblade_8472 26 september 2018 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

Klein maar fijn. Ik heb een simpel doosje binnengekregen met een mini-CD en de dongle. Deze in mijn Windows 10 laptop gestopt, werd herkend als een Generic Bluetooth Radio. Binnen Settings wordt het CSR8510 A10 genoemd, welke Google een Qualcomm bluetooth 4.0 chipset noemt. Werkt (nu?) zonder extra drivers!

Pluspunten

• Geen extra drivers (meer?)
  • Goedkope 4.0 BT

Minpunten

• Kostte wel 5 minuten voordat mijn speakers herkend werden
  • Geen onnodige poespas

KockengenNewbie 3 mei 2018 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

De dongle wordt niet door Windows zelf als bluetooth device gezien, je moet alles met de meegeleverde software gebruiken. Installatie gaat bagger. Aan het eind wel mijn Microsoft muis wel aan de praat gekregen. Uit de UE Boom2 is geen geluid te krijgen. Soms wel connectie, maar nooit geluid.

Pluspunten

• de muis doet het wel?

Minpunten

• Wordt niet door Windows 10 herkend
  • Niet alle devices werken

UBloemeke 24 april 2018 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

Dongle gekocht om linux desktop (ubuntu 16.04) van bluetooth te voorzien. Onder Ubuntu heeft de adapter geen drivers nodig; na het inpluggen verschijnt het bluetooth icoon direct in de menubalk. Connectie lijkt stabiel; het bereik heb ik niet getest.

Pluspunten

• Goedkoep
  • Werkt onder ubuntu

Minpunten

• geen

Tuktop 7 april 2018 Product gekocht

LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro

Prima, kleine dongle zonder gekkigheden; bereik prima, snelheid prima, geen onverwachte disconnects.

Pluspunten

• Klein
  • Goedkoop

Minpunten

• Driver niet apart verkrijgbaar (enkel met volledig softwarepakket)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LogiLink Bluetooth 4.0, Adapter USB 2.0 Micro?