Canon PowerShot SX720 HS Zwart

Specificaties 21,1MP • Full HD filmen • 40x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Achtergrond - Smartphone vs. compactcamera - Waarin blinkt de compactcamera nog uit?

We vroegen ons af of en wanneer het zin heeft om een compactcamera aan te schaffen als je al een high-end smartphone hebt en proberen daar in dit artikel een antwoord op te vinden.

257    12 jul '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
yvankaNewbie 23 februari 2019 Product gekocht

Canon PowerShot SX720 HS Zwart

Het compacte model zorgt dat ik hem overal mee naar toe neem zonder moeite. De zoom is krachtig, ik ben er heel blij mee. De functies heb ik nog niet heb ontdekt, maar hij maakt op de auto stand al prachtige foto's.

Pluspunten

• 40x zoom
  • compact model
  • wifi

Minpunten

• flitser is iets kwetsbaar wanneer deze open staat

Nicole9293Newbie 13 juni 2018 Product gekocht

Canon PowerShot SX720 HS Zwart

Gekocht bij Foto Verschoore in Goes. Deskundig advies. De Canon is een oerdegelijke camera, wat zwaar maar dan heb je ook wat. Inclusief aparte lader

Pluspunten

• 40x zoom
  • aparte lader meegeleverd
  • uitstekende macro functie (1cm)

Minpunten

• wat aan de zware kant
  • menustructuur
  • geen panoramafunctie

Eddy NNewbie 19 augustus 2017 Product gekocht

Canon PowerShot SX720 HS Zwart

Aangekocht bij Kamera express voor een schitterende prijs, en zeer duidelijke info gekregen in de winkel in Antwerpen

Pluspunten

• fantastische zoom
  • haarscherpe beelden
  • makkelijk in gebruik
  • bedienen via i-phone

Minpunten

• geen kantelbaar scherm

henkvdr 8 augustus 2017 Product gekocht

Canon PowerShot SX720 HS Rood

Mooie, compacte camera voor een (voor mij) betaalbare prijs. Op mijn oude camera had ik 3x optische zoom, nu 40x!!! Andere extra mogelijkheden moet ik nog gaan ontdekken.

Pluspunten

• optische zoom 40x
  • compact, licht, degelijk

Minpunten

• handmatig flitser openklappen ( de camera geeft wel aan wanneer je dat moet doen

turbo.dNewbie 10 maart 2017

Canon PowerShot SX720 HS Zwart

- groot zoom bereik - point-and-shoot - geavanceerde instel mogelijkheden - eenvoudige bediening Hij beschikt over al onze wensen, maar bied ook nog wifi mogelijkheden (om met een app op je smartphone de camera te bedienen en om foto's van de camera te bekijken en over te zetten)

Pluspunten

• groot zoombereik
  • gemakkelijk point-and-shoot op de automaat
  • ook creatieve modi aanwezig
  • wifi voor verbinding met smartphone

Minpunten

• draai en kantelbaar scherm had gemogen, maar door gebruik te maken van de app op de telefoon is het niet meer noodzakelijk

SambalalaNewbie 9 april 2016

Canon PowerShot SX720 HS Rood

Pas net in bezit, maar de eerste indruk is fantastisch. Zelfs in het donker krijg je mooie foto's. Camera is supersnel. 40 x zoom in zo'n compact camera'tje is waanzinnig. Ligt goed in de hand. Heel veel opties. Tot nu toe toppie.

Pluspunten

• Snelle camera
  • Presteert goed in donker
  • 40 x zoom

Minpunten

• Geen Raw

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon PowerShot SX720 HS Zwart?