€ 92,31
Specificaties 32GB DDR4 (SODIMM) @ 2.400MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
NiehuusNewbie 29 november 2021 Product gekocht

Crucial CT2K16G4SFD824A

Gekocht voor 27" iMac 2017. Geïnstalleerd en het werkt! Lijkt me een goede keuze voor een mooie prijs. Mac is in elk geval veel sneller ;-)

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• nog niks ontdekt

Soepie 25 juni 2017 Product gekocht

Crucial CT2K16G4SFD824A

2 x 32Gb gekocht voor de nieuwe 2017 27" iMacs die op het punt stonden geleverd te worden. Machines zien het geheugen netjes en laat 40Gb intern zien. Verder geen testen gedaan omdat ik daar niet zo veel mee heb, het moet werken en dat doet het.

Pluspunten

• Werkt prima in iMac ondanks dat Crucial zegt dat het niet compatible is.

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Crucial CT2K16G4SFD824A?