Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
TheMatrixHasYou 20 september 2016

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Erg goede externe HDD voor prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb deze schijf in september 2016 gekocht vanwege de schijf die er in zit. Na openmaken kwam de Seagate Mobile HDD, 2TB er uit (winkelwaarde 100 euro). Behuizing blijft heel, zit een klein printplaatje in voor sata-600 <-> usb 3.0

Pluspunten

• Mooie compacte behuizing
  • Eenvoudig open te maken
  • Bevat Seagate Mobile HDD (2TB)
  • Bevat sata.600-usb3.0 printplaatje

Minpunten

• Behuizing is niet heel stevig
  • 5400rpm schijf

Mobiliteit Score: 5

mrkazoodle 12 januari 2016

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Een prima harde schijf: compact, zonder aparte voeding, goedkoop, niet te luid en met usb3.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stil
  • USB voeding
  • USB3
  • Vertrouwd merk

Minpunten

• Lijkt niet héél robuust

Mobiliteit Score: 5

Ties01Newbie 4 oktober 2017

Seagate Expansion Portable 3TB Zwart (Product gekocht)

Het is een goede externe harde schijf die niet zo heel duur is. Het ontwerp is mooi maar het voelt niet heel stevig aan.

Pluspunten

• lage prijs
  • veel opslagruimte
  • mooi design

Minpunten

• niet robuust gebouwd

Ventieldopje 21 september 2017

Seagate Expansion Portable 1TB Zwart (Product gekocht)

Prima licht schijfje om mee te nemen maar minder geschikt om veel mee te nemen, daarvoor is de behuizing naar mijn mening wat te zwak (kan ingedrukt worden).

• Snelheid via USB 3
  • Data/stroom via 1 kabel
  • Standaard aansluiting
  • Licht en klein

Minpunten

• Behuizing niet al te sterk

Rubinho2410Newbie 23 augustus 2017

Seagate Expansion Portable 1TB Zwart (Product gekocht)

Gekocht door de lage prijs en het grote opslagvermogen. Zeer praktische externe harde schijf. Compact en staat zeker niet lelijk.

Pluspunten

• kabel is loskoppelbaar
  • grote opslag voor lage prijs
  • bijna altijd 100 MB/s schrijfsnelheid d.m.v. USB 3.0

Minpunten

• de meegeleverde software van seagate is naar mijn mening waardeloos

oef! 12 augustus 2017

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart (Product gekocht)

Aanvankelijk leek de schrijfsnelheid dramatisch te zijn (20MB/s) maar een aanpassing van de beleidsregels (windows 10 > apparaatbeheer > disk) naar "betere prestaties" was de schrijfsnelheid ongeveer 100-130 MB/s bij grote bestanden. Wordt niet warm en is stil. De gratis te downloaden Seagate Dashboard backup software (niet meegeleverd dus), crashde.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelheid OK voor 2.5" HDD

Minpunten

• Kort USB kabeltje

DJV_IBMiNewbie 8 februari 2017

Seagate Expansion Portable 1,5TB Zwart

De niet standaard aansluiting aan de schijfbehuizing valt mij tegen. Het is een niet standaard plug die op één manier past. Als je zicht wat minder is of je in het donker werkt, kan het gebeuren dat je dit verkeerd om doet, waarmee je het snoer kapot kunt maken.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• constructie
  • snoeraansluitingschijfzijde

thomassaebu 29 januari 2017

Seagate Expansion Portable 1,5TB Zwart

Goed extrene harde schijf voor een niet al te dure prijs.

Pluspunten

• USB 3.0
  • Mooi design
  • Kan uitelkaar
  • Stil

Minpunten

• Behuising is in te drukken
  • Word warm

Truus01 23 november 2016

Seagate Expansion Portable 1TB Zwart

Ik heb deze al behoorlijk lang (meer dan een jaar). En doet wat het moet doen. Groot geheugen (stiekem nog te groot voor mij). Compact en handzaam. En robuust: Ik heb hem namelijk laatst per ongeluk laten vallen, van dik 1,5 meter, maar heeft zonder enig probleem alles overleefd.

Pluspunten

• Doet wat het moet
  • Robuust

Minpunten

• Nog altijd geen enkele

DRFTHRD 29 oktober 2016

Seagate Expansion Portable 1TB Zwart

Goedkoop aangeschaft puur ter opslag van mijn RAW camera bestanden. Hij doet waarvoor hij gemaakt is maar voelt erg gammel aan, enfin daar was het bedrag dan ook naar.

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Goedkoop

Minpunten

• Niet robuust gebouwd

metehan12344 24 oktober 2016

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Een prima product en voldoet aan mijn verwachtingen. Ik heb het niet zo lang nu, maar als backup schijf doet de schijf zeker zijn taak goed. Je krijgt veel voor je geld. Een externe schijf 2TB, 2,5 inch, USB 3.0. Dat klinkt zeker als een goed deal!

Pluspunten

• Mooie behuizing
  • Redelijk snel
  • USB 3.0
  • Veel opslag voor weinig geld (2TB)

Minpunten

• Sluit langzaam af

hkok4 24 september 2016

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Op USB3 poorten wordt deze te warm en datatransfer slaat dicht. Intern in PC is er geen probleem en op USB2 ook niet. Ik verdenk een inferieure controller (ook bij WD drive gezien) die bij een temp>50 ermee kapt.

Pluspunten

• Goede MB/¤ verhouding
  • Schrijfsnelheden zijn in principe prima

Minpunten

• Wordt te snel te warm op USB3 en schakelt dan volledig af
  • In theorie snel, in de praktijk dus niet met al die vastlopers

Dirk SR echtNewbie 9 februari 2016

Uitstekend product

Pluspunten

• snelle levering door bol.com
  • goedkoop bij die leverancier

Minpunten

• geen

BastiaancNewbie 18 januari 2016

Seagate Expansion Portable 1TB Zwart

Ik zelf gebruik een Apple, hij staat helaas ingesteld op Microsoft. Hierdoor ervaar ik problemen met het gebruik maken van deze USB Expansion. Ik moest hem eerst formatteren maar daarna prima apparaat. Mooie prijs voor veel opslagruimte.

Pluspunten

• Goede prijs
  • licht

Minpunten

• Geleverd in Microsoft format

OzzieMann 4 augustus 2015

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Ik zocht een grotere harddisk voor de PS4, ik kwam op deze terecht. Hierin zit een 2TB Samsung Spinpoint van 9.5 mm dun. Past perfect in de PS4. Behuizing is met een aardappelschilmesje makkelijk open te maken en kan hergebruikt worden om de oude harddisk in te monteren.

Pluspunten

• Past in PS4. 2TB ruimte.
  • Behuizing blijft heel, kan hergebruikt worden voor oude PS4 harddisk
  • USB 3.0

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Seagate Expansion Portable 4TB Zwart?