1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Zoepertje 15 januari 2016

Zens Single Wireless Charger

Ondanks dat ik er geen adapter bij de lader kreeg en het materiaalgebruik redelijk is heeft de lader wel een vaste plaats op de hoek van mijn bureau gekregen. Gewoon omdat het zo simpel en goed werkt in het dagelijkse gebruik.

Pluspunten

• Simpel en doeltreffend in gebruik.
  • Standby stroomverbruik

Minpunten

• Geen 230V adapter
  • Materiaalgebruik.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Zens Single Wireless Charger?