Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4

Steelseries Rival 700 (Product deels gesponsord)

Een indrukwekkende muis op gebied van bouwkwaliteit, prestaties en features. Zelden zit een muis zo goed in elkaar als hier het geval is. Het resultaat is wel een flink zware muis wat je wel bewust moet willen. Geen esports spartaan, maar een luxepaardje voor de thuis setup.

Pluspunten

• Uitstekende bouwkwaliteit
  • Top sensorprestaties
  • Goede primaire en secundaire muisclicks en scrollwiel.
  • Veel features: OLED scherm (leuk). Trilfunctie / vibratie-feedback (beetje apart..), verwisselbare kappen, verwisselbare (printbare) nameplate, verwisselbare kabel (twee inclusief), en zelfs verwisselbare sensor (nutteloos gezien de standaard 3360 al ultiem is).
  • Goede prijs-prestatiebalans vergeleken met andere 80-90 euro luxepaarden.

Minpunten

• Bouw- en features kennen hun prijs wat gewicht betreft. Het is een flink zware unit.
  • Sniperknop ver naar voren, zelfs voor grote handen.

Steelseries Rival 700

Met een prijs van 109 euro is de Rival 700 erg prijzig, maar je krijgt er heel wat functionaliteit en speciale features voor terug. Het betreft een hele fijne perfect reagerende muis Steelseries heeft naar mijn mening met de Rival 700 echt een knap staaltje techniek op de markt gebracht.

Pluspunten

• Perfect presterende optische sensor
  • Erg goed gebruik van materiaal
  • Muisknoppen voelen aan als de beste ooit
  • Erg prettige en natuurlijke vorm
  • Veel features zoals tactiele motor, oled en verlichting
  • Sensor, bovenkap en kabel zijn modulair
  • De beste gaming software
  • Revolutionaire features

Minpunten

• Is erg zwaar ten opzichte van andere muizen. Hier kon ik wel aan wennen.
  • GameSense software werkt standaard alleen binnen 3 games
  • Voorste duimknop niet te benaderen
  • Alleen voor rechtshandigen

Surpunt 3 juli 2016

Steelseries Rival 700

Het is een fijne muis met prima software erachter. De enige reden waarom ik hem maar 4 sterren geef is toch echt het gewicht. Dit is een dood-doener.

Pluspunten

• OLED
  • Alle muis knoppen geven een ander feedback gevoel.
  • Zeer goede sensor
  • Strak design
  • Top ergonomie

Minpunten

• Het gewicht.
  • Muisknop naast de OLED is veelste ver weg. Dus nuttelooss.

KHdV 5 mei 2017

Steelseries Rival 700

Ik vind het een erg mooie muis om te zien. Helaas vond ik hem erg zwaar en te hoog en dat was de reden dat ik hem retour heb gestuurd. Mijn Corsair Muis M65 Pro RGB Gaming (wit) is iets vlakker, wat ik zelf prettiger vind

Pluspunten

• Mooi materiaal en ontwerp
  • Fijne knoppen
  • Fijne software die Enigine 3

Minpunten

• Gewicht (zwaar)
  • Hoogte (te hoog voor mij)
  • Voorste knop bij duim te ver weg

StevoMark10 18 augustus 2016

Steelseries Rival 700

Erg fijne muis. De grootte en het gewicht zijn precies goed. De knoppen zitten op een juiste plek en zijn allemaal door de software zelf in te stellen.

Pluspunten

• Software
  • Gewicht
  • Grootte
  • Plek knoppen

Minpunten

• Duur
  • Dure "accessoires"

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Steelseries Rival 700?