Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ravetom 3 mei 2018 Product gekocht

Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)

Het product is snel, en lijkt heel betrouwbaar. Cloud backup is traag en soms niet toegankelijk. Ik heb dit product gekozen omdat het na wat onderzoek het snelst lijkt te werken op mijn machine. GUI is overzichtelijk en fijn.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Simpel

Minpunten

• Cloud backup (traag)
  • Stille modus per 24 uur

Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Systeemeisen Score: 4
Stabiliteit Score: 4

aadcasNewbie 5 februari 2018 Product gekocht

Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)

Prima product voor een lage scherpe prijs gekocht bij http://www.goedkoopsteantivirus.nl , zeker aan te bevelen. Aart.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Hoge sterke veiligheid
  • Een scherpe prijs

Minpunten

• ik heb geen minpunten ontdekt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)?