Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
paulo31Newbie 25 maart 2018 Product gekocht

Patriot Memory Supersonic Rage 2 128GB Blauw

Volgens de info op tweakers zou deze USB stick een lees snelheid van 400 en een schrijfsnelheid van 300 mb/s moeten hebben. Dat was de reden dat ik het heb gekocht. Maar de usb stick schrijft niet snelller dan 19mb/s. tegenvaller. Ik raad dit artikel af.

Pluspunten

• Snelle levering via Amazon en zonder verzendkosten

Minpunten

• 10x zo langzaam als wat in de specs staat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Patriot Memory Supersonic Rage 2 256GB Blauw?