Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z170 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de ASRock Z170A-X1/3.1. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

De ultieme Skylake moederbord koopgids

Bij de introductie van Intels Skylake-processors publiceerden we een kleine round-up van negen bijbehorende moederborden. Sindsdien hebben we tientallen losse reviews en mini round-ups van Z170-, H170-, B150- en H110-moederborden gepubliceerd. In dit artikel zetten we het volledige aanbod op een rij, om je precies te vertellen welk Skylake-moederbord je moet hebben.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Timdeplatvis111 12 juni 2017

ASRock Z170A-X1/3.1

Mooie kwaliteit moederbord, zeker voor de prijs. Nooit problemen gehad ermee met een I5 6600K op 4.4 Ghz.

Pluspunten

• VRM's worden koel gehouden
  • USB 3.0 ports

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock Z170A-X1/3.1?