1 review

Imperial BART 1

Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (10m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
RobodoNewbie 21 oktober 2016

Imperial BART 1

Bij navraag ontving ik deze reactie: der "BART 1" unterstützt APTX lediglich im Modus als Empfänger. APTX wird nicht im Sendebetrieb unterstützt. Wil je dus net als ik een aptx zender voor je bluetooth koptelefoon met aptx. Dan is de imperial niet wat je zoekt.

Pluspunten

• Zender en ontvanger
  • NFC
  • inclusief alle kabels

Minpunten

• Bouwkwaliteit case (plastic)
  • Geen APTX in zendermodus

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Imperial BART 1?