Niet beschikbaar
Specificaties Socket 1151 • Micro-ATX • Intel H110 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
VictordeHolland 23 maart 2019 Product gekocht

MSI H110M ECO

Prima simpel plankje voor een basis PCtje met Windows 10, daarin lijkt alles perfect te werken. Maar de ECO functionaliteit werkt niet goed samen met Linux (getest met Fedora 29 en Ubuntu 18.04). Zelfs met alle ECO functies uit crasht de Intel iGPU daarin binnen een paar minuten Youtube 1080p.

Pluspunten

• goedkoop
  • ECO functies

Minpunten

• Linux compatibility issues

ArjenwoltNewbie 25 mei 2018 Product gekocht

MSI H110M ECO

Ik heb dit moederbord gekocht bij Azerty, helaas leek het alsof het 2e hands was. Er zat stof op het bord en de schroefjes om hem aan de kast vast te maken waren niet meegeleverd, gelukkig had mijn broer er nog een paar liggen dus is het goed gekomen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Minpunten

• Lijkt gebruikt
  • Geen schroefjes om aan de kast vast te maken

wolfiowww 27 maart 2018 Product gekocht

MSI H110M ECO

Voor de prijs een prima moederbord. Nooit problemen mee gehad.

Pluspunten

• Eco beter voor stroom
  • Goedkoop
  • Werkt naar behoren

Minpunten

• Geen

danabanana19 20 september 2017 Product gekocht

MSI H110M ECO

dit moederbord gekocht om met een g4400 in een zakelijke computer te plaatsen, dit was zeker een goede keuze. moederbord is goedkoop maar levert voor zijn prijs vrij veel functies. ik zou dit product aan iedereen aanbieden die met socket 1151 een budget pc wilt gaan maken.

Pluspunten

• goed verpakt
  • genoeg aansluitingen
  • usb 3.1
  • mogelijkheid voor een grafischekaart
  • sata-600

Minpunten

• vervelend I/O shield
  • case I/O aansluitingen zitten in rare hoek

Davidq 21 juni 2017 Product gekocht

MSI H110M ECO

Fijne moederbord die ook erg zuinig is.

Pluspunten

• Goed voor de milieu, vandaar 5 sterren
  • 100% performance
  • Goedkoop
  • Goed kwaliteit
  • Usb 3.1

Minpunten

• 2 x ramsloten, maar wel te begrijpen voor zuinigheid
  • Moeilijk voor beginners om aan te krijgen zonder behuizing
  • Videokaart chip niet nodig, had liever deze moederbord zonder chip voor wat minder.

space_octopus 17 juni 2017 Product gekocht

MSI H110M ECO

Scherp geprijsd betrouwbaar moederbord wat doet wat 'ie moet doen. Ik weet niet hoe het zit met wat zwaardere CPU's, maar een prima huis-tuin-en-keuken moederbord.

Pluspunten

• 2 USB 3.1 gen 1 poorten
  • Debug leds
  • Scherp geprijsd
  • Uiterlijk(opinie)

Minpunten

• Slechts 2 USB 2.0 poorten
  • Vreemde pasvorm backpanel
  • Slechts 2 RAM slots

Marijn Simon 4 juni 2017 Product gekocht

MSI H110M ECO

Voor de prijs van dit product zeer hoge kwaliteit. On-board graphics zijn goed. Alle aansluitingen die je nodig hebt, uit te breiden als je meer USB nodig hebt. Al met al een prima bord, zeker aan te raden!

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Goede on-board graphics

Minpunten

• Bios onduidelijk

fjux 19 mei 2017

MSI H110M ECO

goed budget moederbord. je moet er geen wonderen van verwachten maar dat hoeft ook niet voor deze prijs

Pluspunten

• Prijs!

Minpunten

• backpanel slecht (pasvorm/metalen stukjes)
  • 2 geheugen strips

HallonRubus 11 april 2017

MSI H110M ECO

Prima allround moederbord voor de wat simpelere builds.

Pluspunten

• Debug LEDs (RAM, VGA, CPU)
  • 2x case fan connectors
  • Vriendelijk geprijsd

Minpunten

• Geheugenslots kunnen gehinderd worden door de wat bredere processorkoelers
  • Frontpanel pinnen ver naar achter geplaatst
  • USB poorten in het begin heel stroef

Anoniem: 855039Newbie 10 januari 2017

MSI H110M ECO

De MSI H110M ECO is een scherp geprijsd moederboord die doet wat er verwacht word.

Pluspunten

• Stevig
  • Betrouwbaar
  • 2 fan headers

Minpunten

• Blijft toch een H110 chipset

adam21a 6 januari 2017

MSI H110M ECO

Ik heb dit moederbord gekocht, omdat het een mooi prijsje heeft, en het redelijk nieuw is. En ik heb er zeker geen spijt van! Prachtig moederbord, handige progamma's die je op hun site kan downloaden. Ik raad dit product zeker aan iemand die een krap budget heeft.

Pluspunten

• 2 System fan poorten
  • Kwaliteit
  • MSI Eco Centre
  • I/O port is zwart
  • handleiding is compleet

Minpunten

• geen

Zwotrix0 31 oktober 2016

MSI H110M ECO

Fijn moederbord om mee te bouwen. Heeft maar 2 ram slots. Leuke ECO instellingen. Prima voor mijn mATX pc-tje. BUILD: 2x8 gb RAM crucial GTX 1060 3gb ARMOR 1x ssd 275gb 1x hdd 500gb 1x dvd driver Intel i5 6400 2 x case fan

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Fijne BIOS
  • Bouwkwaliteit
  • Goede handleiding
  • Doet goed zijn werk
  • Energie besparings opties (leuk voor de ECO freeks)

Minpunten

• geen

Odenorde 24 oktober 2016

MSI H110M ECO

Prima maar goedkoop moederbord met de "basisaansluitingen". Wie meer dan 4 Sata aansluiting nodig heeft laat deze liever links liggen. Ook slechts 2 Ram slots aanwezig.

• Formaat (klein)

Minpunten

• Slechts 4 SATA/2 RAM

nonnominandus 27 september 2016 Product gekocht

MSI H110M ECO

Voor deze prijs is het een goed moederboard. Ik ben geen problemen tegengekomen en er zitten een heleboel aansluitingen aan. Ook was het inbouwen erg makkelijk, met een heleboel hulp filmpjes op youtube. Al is hij niet zo heel snel mijn BIOS time ligt rond de 15 seconden.

• Doet zijn werk

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI H110M ECO?