Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
jmen 22 mei 2017

Sony MDR-XB50 (Blauw, Zwart)

Keurig product voor een prima prijs. Perfecte geluidskwaliteit voor elk genre.

Pluspunten

• Perfecte bass
  • Stevige kabel
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Relatief grote behuizing
  • Verf laat wat snel los op behuizing

Window 13 december 2016

Sony MDR-XB50 (Zwart)

Ondanks grootte comfortabel en licht. Sluiten omgevingsgeluid goed af. Bassen zijn echt mooi vol, als dat niet je smaak is maar je op je device de equalizer kunt instellen houd je een rijk, schoon geluid over. De kabels komen stevig over, tasje was ik op dag 1 al kwijt.

Pluspunten

• Warm en rijk geluid
  • Comfortabel
  • Sluit omgevingsgeluid af
  • Kwaliteit lijkt degelijk
  • Geen ruis
  • Links en rechts duidelijk aangegeven (ook in het donker te zien)

Minpunten

• Tasje raakt snel kwijt
  • Achterkant trekt krasjes aan
  • Beetje groot/lomp

beijerink1991Newbie 25 maart 2016

Sony MDR-XB50 (Wit)

Fijne oordopjes,aangesloten op de Xperia Z3 heb ik geen last van overheersende bass. Goed draag comfort, leuk opbergtasje.

Pluspunten

• Krachtig geluid
  • Goed draagcomfort
  • Opbergtasje
  • 2 sets van ieder formaat earplug

Minpunten

• Kabeltje lijkt fragiel (aanname)

Signex 16 februari 2016

Sony MDR-XB50 (Zwart)

Ik heb besloten voor oordopjes te gaan in plaats van koptelefoon omdat ik ze makkelijker kan opbergen/meenemen. De bas is wel wat overheersend, maar het is voor mij perfect. Als je zoals mij van bas houd, en veel house/elektro etc luistert dan raad ik echt deze oordopjes aan!

Pluspunten

• Geweldig voor bas liefhebbers.
  • Opberg tasje.
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bas is wat overheersend.

tweak-eddie 4 januari 2016

Sony MDR-XB50 (Zwart)

Na positieve ervaringen met de (zoekgeraakte en niet meer leverbare) Sony MDR-EX50 wederom voor Sony gekozen. De oortjes zijn groot, maar het draagcomfort is wel OK. Het geluid is zeer goed, totdat er bassen in de muziek komen. Het geluid is compleet ongebalanceerd en de bas overheerst totaal.

Pluspunten

• Hoog en midden geluid goed
  • Opbergtasje meegeleverd

Minpunten

• Bassen overheersen alles
  • Groot (steekt ver uit)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-XB50 (Blauw, Zwart)?