Specificaties Actioncam • max 2560x1440 • 30fps - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
Lijnes2603 28 januari 2018

Polaroid Cube+ Rood (Product gekocht)

Leuke camera voor leuke prijs. Makkelijke assecoires en niet zo duur. Maakt mooie beelden. WIFI koppelen van camera gaat snel en soepel. Opladen duurt lang.

Pluspunten

• Wifi
  • Goede beeldkwaliteit
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Lang opladen
  • 1 uur opname

Enyalios2011 24 september 2016

Polaroid Cube+ Zwart

Ik heb de Cube+ (zwart) nu een paar maandjes en heel erg tevreden ben ik er niet over. Ik gebruik hem vooral gemonteerd aan mijn motorhelm met een aangepaste Gopro mount. Het geluid is waardeloos ook na beloofde verbetering via updates. Binnenkort maar een upgrade naar een nieuwe Gopro

Pluspunten

• Beeldkwaliteit: 1440p 30fps, 1080p 60fps, 720p 120fps
  • Relatief goedkoop
  • Wifi verbinding met smartphone/tablet
  • Sterke magneet aan onderkant voor plaatsing. Bleef op de snelweg op mijn tank zitten.
  • Makkelijke bediening met 1 knop

Minpunten

• Waardeloze kwaliteit geluidsopname
  • Batterijduur, ca. 1 uur
  • (geimproviceerde) third party mounts aanbevolen ipv polaroids eigen
  • Eigen accesoires zijn niet stevig gebouwd en zorgen voor trillingen
  • Slechte software ondersteuning van Polaroid
  • Settings via app

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Polaroid Cube+ Zwart?