€ 128,30

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
HenkEisjedies 13 november 2017 Product gekregen

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Doet wat het moet doen. Bouwkwaliteit prima. Kan met meer dan één device tegelijk connecten. edit 2018: Ik heb de range naar negatief aangepast. In combinatie met iPhone X merk ik dat bereik maar max twee meter is, met meegeleverde dongle is dit veel meer.

Pluspunten

• Goede microfoon, geen last van achtergrondgeluid
  • Verbind met meer dan 1 apparaat
  • Goede bluetooth range met dongle

Minpunten

• On-ear stuk is van kunstleer en ademt niet
  • Maximale volume had hoger gemogen
  • Niet compact op te bergen
  • Slecht bereik met iPhone X

robertwebbe 3 mei 2017

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Zeer prettige headset voor VoIP telefonie, mobiele telefonie en muziek luisteren.

Pluspunten

• Zit heel prettig, ook na een paar uur
  • Zeer lange gebruiksduur op 1 accu
  • Uitstekende verstaanbaarheid bij telefoon (beide zijdes)
  • Makkelijk up te daten
  • Handige Windows plugin

Minpunten

• Iets kwetsbaar als je hem vaak transporteert

page404 22 maart 2022 Product gekregen

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Een slecht zittende en goedkoop ogende headset met een microfoonarm die in de weg zit en daardoor storende contactgeluiden. Dan is het geluid ook nog matig en dan kom ik tot de conclusie dat deze headset zijn geld niet waard is.

Pluspunten

• Nette opbergtas

Minpunten

• Microfoon niet ergonomisch
  • Slechte pasvorm
  • Oordoppen niet comfortabel
  • Matig geluid

Microkid 1 februari 2019 Product gekocht

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Heerlijke koptelefoon voor als je regelmatig moet bellen.

Pluspunten

• zit prettig
  • goed geluid
  • 2 bluetooth connecties
  • 10 uur accutijd
  • ook bedraad te gebruiken
  • handige hoes meegeleverd

Minpunten

• prijs

Bonito FransNewbie 11 augustus 2022 Product gekocht

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Prima voor laptop (Teams) werk, connect snel zonder gebruik tmaken van dongel. Na 3 weken gaat hij toch de deur uit, doet pijn boven op mijn kale koppie, jammer want verder bevalt hij goed. Ik gebruik hem alleen voor werk, voor muziek zou ik een andere kiezen.

Pluspunten

• Snelle connectie
  • Prima geluid (Teams)

Minpunten

• Draagcomfort boven op hoofd

ocmer 13 juli 2020 Product gekocht

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Fijne, professionele headset voor de thuiswerker. Koppelt gelijktijdig aan laptop en telefoon en schakelt automatisch over. Goede geluidskwaliteit en comfort. Veel geld; maar helemaal waard als je veel achter Teams/zoom/... zit.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Te koppelen aan 2 apparaten
  • Zit comfortabel; kan hem de hele dag op hebben

• Bereik binnenshuis valt tegen; max 5-10 meter

Zonnekeer 22 juni 2018 Product geleend

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Ik gebruik deze op mijn werk. Hij zit lekker, maar na een uurtje of 2 word hij wel heet, hij ademt niet lekker. Muziek klinkt prima! Zeker met hoe licht de koptelefoon is, hij zit goed. Het magneetje dat de microfoon vasthield hield er wel mee op!

Pluspunten

• Muziekkwaliteit goed voor het type koptelefoon
  • Goede balans tussen bewustheid omgeving en hoorbaarheid spraak in telefoongesprekken
  • Kwaliteit is best oké, ik stop hem veel in mijn tas en hij houd het gewoon vol

Minpunten

• De Bluetooth wil nog wel eens (best veel) droppen als je de meegeleverde dongel niet gebruikt
  • Heel veel reconnecten met machines voordat hij herkend word zonder dongel.
  • Word blikkerig als je op call overgaat
  • Oren hardstikke heet na 2 uur...

EcoR 14 juli 2016 Product gekregen

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Heb deze headset van de baas gekregen voor Voip-telefonie. Werkt natuurlijk ook prima om muziek te luisteren. Geluid is aardig, niet wereldschokkend. 10 meter haalt hij makkelijk in een open omgeving. Andere kant verstaat je prima, geluid van beller is blikkerig. Zit niet lekker op je hoofd bij veel gebruik.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Goed af te stellen op je hoofd
  • Bereik is ruim voldoende

Minpunten

• Zit niet lekker op je hoofd
  • Andere kant klinkt blikkerig tijdens bellen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)?