×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
Troubled 3 mei 2017

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows

Had voorheen een bedrade 360 controller. Deze draadloze controller werkt veel fijner. Hij is wel wat zwaarder dan de 360 controller maar soms is dat wel fijn. De dongle had wel wat kleiner gemogen. Als je niet de bijgeleverde usb verlengkabel gebruikt dan kan de dongle snel afbreken.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Fijne triggers

Minpunten

• AA Batterijen
  • Zwaar
  • Grote dongle
  • Duur

Mr.H 13 december 2016

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows

Ik gebruik deze controller voor PC-games. In tegenstelling tot andere reviewers vind ik de ondersteuning van AA-batterijen prettig. Wanneer mijn accu defect, versleten, of leeg is kan ik deze namelijk in no-time vervangen en zonder laadkabel verderspelen. In tegenstelling tot de latere One-S-controller is een dongle vereist voor PC.

Pluspunten

• Gebruikt AA-batterijen
  • Wordt breed ondersteund door games
  • Voelt van hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• Extra dongle nodig
  • Prijzig

anub1s17 6 november 2016

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows

heeft regelmatig sync issue's, heeft een software bug waardoor de controller zichzelf na 3 sec weer uit zet (komt irritant regelmatig voor), adapter hangt zo nu en dan vast. controller werkte redelijk voor firmware update maar na een update via xbox accesories ist een prul geworden. haal een met kabel.

Pluspunten

• controller is nice

Minpunten

• adapter werkt slecht
  • regelmatig bugs met wireless verbinding

yacha 20 april 2016

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) Zwart

Ben aangenaam verrast, een stevig product, rammelt niet en werkt naar behoren onder windows. Upgrade van wireless Xbox 360 controller naar de Xbox One Wireless Controller (V2) betekend voor de PC gebruikers helaas dat je naast de controller ook de nieuwe USB ontvanger zal moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Ligt erg prettig in de hand
  • Kan tegen een stootje
  • Plug en play

ralpharma 7 januari 2016

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + 3,5 mm kabel + Play & Charge Kit Zwart

Wat brengt de nieuwste versie? Om kort te gaan: draadloos update van firmware en de 3,5 mm ingang. Onder de motorkap nog wat wijzigingen, maar dat merk je in eerste instantie niet. Bij release is er geen ondersteuning voor alle 3,5 mm headsets; houd daar rekening mee.

Pluspunten

• Al het goede van de eerdere controller
  • Draadloos firmware update
  • 3,5mm ingang

Minpunten

• Weinig ondersteunde headsets (bij release) voor 3,5 mm
  • Draadloos firmware update
  • Is het de update (en het geld) waard?

Rutgertje 2 januari 2016

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) Zwart

Eind september aangeschaft. Heeft het 3 maanden volgehouden: linker stick had een knik waardoor hij niet goed ronddraaide en bleeft hangen. Vervangende controller heeft het 9 dagen uitgehouden. Ik vraag me af hoe lang de derde het uit gaat houden. Mag natuurlijk nooit gezien de prijs van 50 euro!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Batterijen gaan lang mee

Minpunten

• Enorm slechte bouwkwaliteit linker stick
  • Erg prijzig gezien de levensduur!

Mr-0180 2 november 2015

Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows

Goed werkend product. is hufter proof. volledige review word aan gewerkt!

Pluspunten

• plug en play
  • compleet geleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows?