Specificaties Gamepad voor de PC, Xbox One - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Burr 6 augustus 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit

Ik heb deze controller aangeschaft omdat ik graag game op mijn laptop met een xbox controller. Hij werkt uitstekend op bluetooth zonder opmerkbare lag. Ik kan urenlang hiermee gamen zonder last te krijgen. Hij komt helaas zonder oplaadbare-accu. Ik zou adviseren om gelijk Eneloop batterijen aan te schaffen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Design
  • Comfortabel
  • Bluetooth + standaard wireless verbinding (dus werkt ook met adapter van de oude xbone)
  • Stabiele verbinding met laptop/pc

Minpunten

• Prijs (alle controllers zijn rond deze prijs dus blijft subjectief)
  • Geen oplaadbare accu inbegrepen
  • Doet gek wanneer je met andere computer verbind

MadDogMcCree 29 oktober 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit (Product gekocht)

Prima controller, met een paar kleine minpuntjes, zoals het ontbreken van een ingebouwde batterij. De oplossing is bij de Aldi een AA recharger te kopen. Een stuk goedkoper dan de dure Play & Charge kits die na aanzienlijk weinig cycles dood gaan.

Pluspunten

• Bluetooth functie werkt prima via PC met 2 controllers en de laatste updates
  • Textuur zorgt voor betere grip
  • Fijnere ergonomie dan een DS4
  • Na de updates werkt alles instant, geen gehannes met instellingen

Minpunten

• Tientje duurder voor een functie die standaard zou moeten zijn.
  • Geen ingebouwde batterij
  • Geen micro-USB kabeltje meegeleverd
  • Geen Plug & Play, updates nodig

Sidiox 13 november 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + kabel voor Windows Zwart (Product gekocht)

Goede initiele impressie, die wordt terug gehouden door zeer slechte software ondersteuning en matige plastic afwerking. Gamende werkt hij prima door de goede knoppen/triggers en erg fijne ligging in de hand

Pluspunten

• Goede triggers
  • Goede tactile feel op knoppen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Zeer slechte software ondersteuning
  • Geen oplaadbare accu
  • Matige batterijduur
  • Matige afwerking

Retaliator 11 november 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Rood (Product gekocht)

Ik heb deze controller gekocht voor GTA5. Ik gebruikte eerder DS4-controllers, maar die gaven de laatste tijd veel issues. Bleek echter aan de combinatie van GTA5 en Steam te liggen. Voordeel: 2xAA-batterijen t.o.v. ingebouwde accu van DS4. De batterijen zijn snel te vervangen en je hoeft niet bekabeld te spelen.

Pluspunten

• Batterijen i.p.v. ingebouwde accu's (nooit gezeur met bekabeld moeten gamen)
  • Goede looks (ik vind dit persoonlijk een goed uitziende controller)
  • Zeer goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Niet goedkoop

Retaliator 11 november 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) - Dawn Shadow Special Edition Magenta (Product gekocht)

Deze controller voor mijn vriendin gehaald bij Nedgame. Prima controller voor een vrij hoge prijs. Geinige kleurstelling (weer eens wat anders). Degelijk gebouwd. Is vrij zuinig qua energieverbruik. Een firmware update was noodzakelijk om de Bluetooth-verbinding stabiel te krijgen (de oorspronkelijke firmware gaf vaak disconnects).

Pluspunten

• Zuipt de batterijen niet snel leeg (gaat 2x AA in)
  • Geinige kleurstelling (moet wel je smaak zijn)
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Vrij prijzig
  • Had wat bugs met de oorspronkelijke firmware (updaten was vereist om hem stabiel te krijgen)

Cookiezzz 16 oktober 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) - Recon Tech Special Edition Grijs, Groen (Product gekocht)

Controller gekocht om bepaalde games op PC te spelen, voor een Non console gamer vind ik dat hij zeer prettig in de hand ligt, doet wat hij moet doen. En hij ziet er nog tof uit! Geen oplaadbare batterij, maar dit wist ik toen ik hem aanschafte.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Prijs (Voor mij)
  • Werkt goed
  • Looks

Minpunten

• Geen oplaadbare batterij?

SilverZeven 22 september 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Rood (Product gekocht)

Naar mijn idee (heb grote handen) de beste controller ooit gemaakt: Ligt super in de hand, rode versie echt gaaf. Geen last meer van verkramping. Knoppen voelen fijn aan. Bouwkwaliteit goed. De bluetooth functie gebruik ik niet. Wel wat problemen gehad met connectie via de PC dongle.

Pluspunten

• Ergonomie
  • Design
  • 'Grip' Feel aan Onderzijde
  • Kwaliteit

Minpunten

• Connectie i.c.m. USB Receiver

HaX0r 8 september 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit (Product gekocht)

Heb tot 2 keer toe controllers moeten inruilen voordat ik er twee had die niet in mijn handen sneden i.v.m. de crappy plastic randen die niet goed op elkaar aansloten. Maar goed daarna erg blij met deze heerlijke controllers. Mooie opvolger van de xbox360 controllers en werkt ook i.c.m. pc.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • 3th Party accupacks beschikbaar

Minpunten

• Bouwkwaliteit

e.vanbeek 17 augustus 2017

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Zwart (Product gekocht)

Prima controller, verschillen met de originele Xbox One Controller (voor zover ik weet): Iets lichtere kleur; Bluetooth; Grip op de achterkant.

Pluspunten

• Mooier dan de oude
  • Werkt zoals het hoort

Minpunten

• Play and Charge kit is bijna een must

Troubled 3 mei 2017

Had voorheen een bedrade 360 controller. Deze draadloze controller werkt veel fijner. Hij is wel wat zwaarder dan de 360 controller maar soms is dat wel fijn. De dongle had wel wat kleiner gemogen. Als je niet de bijgeleverde usb verlengkabel gebruikt dan kan de dongle snel afbreken.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Fijne triggers

Minpunten

• AA Batterijen
  • Zwaar
  • Grote dongle
  • Duur

Mr.H 13 december 2016

Ik gebruik deze controller voor PC-games. In tegenstelling tot andere reviewers vind ik de ondersteuning van AA-batterijen prettig. Wanneer mijn accu defect, versleten, of leeg is kan ik deze namelijk in no-time vervangen en zonder laadkabel verderspelen. In tegenstelling tot de latere One-S-controller is een dongle vereist voor PC.

Pluspunten

• Gebruikt AA-batterijen
  • Wordt breed ondersteund door games
  • Voelt van hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• Extra dongle nodig
  • Prijzig

PMast 17 november 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Zwart

Controller gekocht voor op de Windows PC. Na het installeren van de drivers werkt de controller prima en ligt erg lekker in de hand. Kwaliteit is goed, zoals ik verwacht van Microsoft. De prijs vind ik wel aan de hoge kant.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Ligt lekker in de hand
  • Bluetooth, dus geen adapter benodigd

Minpunten

• Relatief hoge prijs
  • Geen micro-USB kabelt

anub1s17 6 november 2016

heeft regelmatig sync issue's, heeft een software bug waardoor de controller zichzelf na 3 sec weer uit zet (komt irritant regelmatig voor), adapter hangt zo nu en dan vast. controller werkte redelijk voor firmware update maar na een update via xbox accesories ist een prul geworden. haal een met kabel.

Pluspunten

• controller is nice

Minpunten

• adapter werkt slecht
  • regelmatig bugs met wireless verbinding

DanielsWrath 17 september 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit

Extreem slechte verbinding over Bluetooth met de PC. Bij een meter afstand is de latency al slecht, maar bij een paar meter is het ondragelijk en worden aanslagen niet meer/heel laat geregistreerd. Erg jammer want het is een mooie controller

Pluspunten

• Mooi design
  • Stiller dan 360 controller
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Zeer slechte Bluetooth verbinding
  • Werkt op 2x AA batterijen
  • Ligt niet beter in de hand dan 360 controller
  • Erg duur

Kristianto 13 augustus 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Wit

Prima controller voor op PC of Laptop via Bluetooth te gebruiken, werkt helaas niet bij alle games helemaal lekker. Bij een aantal games worden bij mij de triggers (LT/RT) niet herkend of worden de middelste 2 knoppen als "triggers" gemapt waardoor je de "start en "select" knoppen moet missen.

Pluspunten

• Comfortabel en licht van gewicht
  • Bluetooth voor PC of laptop gebruik (Windows Anniversery Update nodig)
  • Betere D-Pad dan de XBOX360 Controller
  • Design komt sterk overeen met de 2002 XBOX S Controller

Minpunten

• In een aantalgames werkt de controller niet 100%
  • LB/RB knoppen voelt wat goedkoop aan
  • Alleen Xinput, heb je games met Dinput blijf dan bij de X360 Controller, configureren voor Dinput is erg omslachting via third-party apps

yacha 20 april 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Zwart

Ben aangenaam verrast, een stevig product, rammelt niet en werkt naar behoren onder windows. Upgrade van wireless Xbox 360 controller naar de Xbox One Wireless Controller (V2) betekend voor de PC gebruikers helaas dat je naast de controller ook de nieuwe USB ontvanger zal moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Ligt erg prettig in de hand
  • Kan tegen een stootje
  • Plug en play

ralpharma 7 januari 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + Play & Charge Kit Zwart

Wat brengt de nieuwste versie? Om kort te gaan: draadloos update van firmware en de 3,5 mm ingang. Onder de motorkap nog wat wijzigingen, maar dat merk je in eerste instantie niet. Bij release is er geen ondersteuning voor alle 3,5 mm headsets; houd daar rekening mee.

Pluspunten

• Al het goede van de eerdere controller
  • Draadloos firmware update
  • 3,5mm ingang

Minpunten

• Weinig ondersteunde headsets (bij release) voor 3,5 mm
  • Draadloos firmware update
  • Is het de update (en het geld) waard?

Rutgertje 2 januari 2016

Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) Zwart

Eind september aangeschaft. Heeft het 3 maanden volgehouden: linker stick had een knik waardoor hij niet goed ronddraaide en bleeft hangen. Vervangende controller heeft het 9 dagen uitgehouden. Ik vraag me af hoe lang de derde het uit gaat houden. Mag natuurlijk nooit gezien de prijs van 50 euro!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Batterijen gaan lang mee

Minpunten

• Enorm slechte bouwkwaliteit linker stick
  • Erg prijzig gezien de levensduur!

Mr-0180 2 november 2015

Goed werkend product. is hufter proof. volledige review word aan gewerkt!

Pluspunten

• plug en play
  • compleet geleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + draadloze adapter voor Windows Zwart?