Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
3 reviews - Pagina 1 van 1
pasarica 22 januari 2017

Hirschmann HMV41 CAI Versterker

Ik heb hem besteld omdat het signaal in huis plotseling (echt van de een op de andere dag, dezelfde week als waar m'n abonnementswijziging inging) een stuk slechter werd. Volgens Ziggo was het signaal bij de AOP goed, dus lag het probleem bij mij.

Pluspunten

• zeer eenvoudige installatie
  • docsis 3.1 voorbereid

Minpunten

• geen afsluitweerstanden meegeleverd

Geluidskwaliteit Score: 5

Jonathan-458 11 december 2015

Hirschmann HMV41 CAI Versterker

Versterker zorgt voor uiterst stabiele doorvoer, vervanging van Tratec FDU-44. Zowel boven als beneden minimaal signaal sterkte verlies en geen kwaliteit verlies, Interactieve TV van de Horizon boxen werken nu overal snel en zonder vertragingen of storingen.

Pluspunten

• Docsis 3.1 Ready (tot 1.2Ghz)
  • 4G/LTE Proof
  • Makkelijk Montage
  • Leds kunnen afgeschermd worden
  • Uitstekende versterker

Minpunten

• Groot

Despair 20 april 2017

Hirschmann HMV41 CAI Versterker

Ik had al maanden last van errors (2010/6010) op mijn horizonbox van ziggo. Meerdere horizonboxen gehad maar altijd na enkele dagen weer dezelfde problemen. Eerste bevindingen lijken veelbelovend. schakelen tussen zenders gaat duidelijk sneller en beeldkwaliteit lijkt beter/scherper. Bij minder dan vier aansluitingen moet je nog afsuitweerstanden hebben.

Pluspunten

• cai geschikt
  • ultrahd/4k ready
  • 4G proof
  • snel en makkelijk te installeren

Minpunten

• moet eventueel los nog een kabelset kopen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Hirschmann HMV41 CAI Versterker?