×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties 10,1" (1280x800), Win 10 Home, WiFi - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Kats zldNewbie 9 januari 2017

Acer Aspire Switch SW3-013-15ZH Grijs

Prima apparaat doet wat het moet doen, zelf 64 GB sd kaart geplaatst. Daar staan de programma's, foto's en muziek op. Graag zou ik een grotere SSD kaart willen plaatsen maar ik weet niet of dat mogelijk is. Toch ben ik goed tevreden.

Pluspunten

• Robuust
  • Helder scherm
  • Snel

Minpunten

• opladen wat langzaam

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Aspire Switch SW3-013-12F5 Grijs?