1 review

Specificaties All-in-one met 8GB ram - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur componenten 23 november 2015

Apple iMac 27 inch 5K: Retina op herhaling

Het ontwerp van de 2015-editie van de 27"-iMac is begrijpelijkerwijs ongewijzigd; de aluminium unibody is nog helemaal bij de tijd. Het model dat Apple voor de review beschikbaar heeft gesteld is een stapje sneller dan het instapmodel. De i5-processor is voor serieus renderwerk echter niet capabel genoeg. De opslag bestaat uit een Fusiondrive met een kleine flashcomponent en de videokaart is al enkele generaties oud. Ook de keuze voor dci-p3-kleurweergave in plaats van Adobe-rgb is wat vreemd. Voor het snellere model met i7-cpu en ssd betaal je echter al snel meer dan drieduizend euro. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
hydex 15 mei 2016

Apple iMac Retina 5K (2015) 3,2GHz, 1TB HDD, R9 M380

iMac heeft fantastisch scherm en was de reden dat ik mijn 5 jaar oude 21,5 inch mac ging vervangen. Ik heb bij dit instap model een 256,gb ssd laten plaatsen en dat vind ik gelijk het grote minpunt van deze mac.

Pluspunten

• Scherm 5K retina adembenemend
  • Stil
  • Design

Minpunten

• Geen ssd
  • Videokaart voor games te traag
  • 8gb ram had wel 16gb mogen zijn

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple iMac Retina 5K (2015) 3,2GHz, 1TB HDD, R9 M380?